کدخبر: ۳٦۸۸٦
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
چاپ

طی آبان‌ماه امسال صورت گرفت:

رشد 122 درصدی معاملات بورس خراسان جنوبی

رشد 122 درصدی معاملات بورس خراسان جنوبی

بیرجندرسا-مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: طی آبان‌ماه سال‌جاری 17 میلیون و 230 هزار و 839 سهم به ارزش 40 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت که در مقایسه با ماه قبل 122 درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا سعید هریوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی آبان‌ماه سال‌جاری 17 میلیون و 230 هزار و 839 سهم به ارزش 40 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت که در مقایسه با ماه قبل 122 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه امسال به عدد 268 میلیارد ریال رسید که 57 درصد آن مربوط به خرید سهام و 43 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه 266 کد معاملاتی جدید افتتاح شده است که سهم آبان‌ماه 27 کد معاملاتی بوده است.

هریوندی خاطر نشان کرد: طی هشت ماه امسال یک‌هزار و 867 نفر ساعت کلاس آموزشی بصورت رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.طی آبان‌ماه سال‌ جاری مجموع شاخص، یک‌هزار و 116 واحد افزایش داشته است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها