کدخبر: ۳٦۸۰۱
۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:٤۹
چاپ

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

وجود ازدواج سفید در کشور تأیید نشده است

بیرجندرسا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: وجود ازدواج‌های سفید در کشور تأیید نشده است لذا رسانه‌ها باید به مسئله‌ای که در کشور وجود ندارد و از فرهنگ ایرانی اسلامی تبعیت نمی‌کند، دامن نزنند.

وجود ازدواج سفید در کشور تأیید نشده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، محمود گلزاری اظهار کرد: معتقد هستیم که اصلاً در جامعه ما ازدواج‌های سفید وجود ندارد. وی با بیان اینکه رسانه‌ها به وجود این نوع ازدواج در کشور دامن زدند، افزود: این موضوع در غرب وجود دارد و آسیب‌های زیادی را به همراه داشته است، اما در ایران هیچ‌ سازمانی برای بررسی این موضوع وجود ندارد که از آمار دقیقی از این نوع ازدواج در کشور خبر دهد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: از رسانه‌های کشور تقاضا داریم که به مسئله‌ای که در کشور وجود ندارد و از فرهنگ ایرانی اسلامی تبعیت نمی‌کند، دامن نزنند؛ البته احتمال این وجود دارد که جوانانی به تبعیت از کشورهای غربی این کار را انجام داده باشند اما هنوز این موضوع تأیید شده نیست.
گلزاری با بیان اینکه ازدواج سفید در کشورهای غربی همچون آمریکا اثرات بسیار منفی به همراه داشته است، گفت: اگر در ایران ثابت شود که ازدواج سفید وجود دارد، به طور یقین باید کارهای آموزشی انجام دهیم تا از آن جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه در ازدواجی که دختر و پسر بدون هیچ عقد شرعی و تعهدی با یکدیگر زندگی می‌کنند، بی‌ثباتی وجود دارد، تصریح کرد: قطعاَ اگر این موضوع در کشور وجود داشته باشد می‌توانیم آن را به کانال‌های ازدواج دائم منتقل کنیم.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بی‌ثباتی زیادی در این نوع ازدواج وجود دارد، ادامه داد: آمار طلاق ازدواج‌های سفید در اسپانیا 17 برابر ازدواج‌های سنتی است؛ در این ازدواج خشونت‌های زیادی در خانواده‌ها به خصوص از سمت دختر به وجود می‌‌آید.
گلزاری با بیان اینکه اگر این موضوع در ایران ثابت شود، زمینه‌های کاری وزارت ورزش و جوانان بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: قطعاَ با تأیید وجود ازدواج‌های سفید در کشور باید کار آموزشی را آغاز کنیم و در این زمینه رسانه‌ها بهترین تأثیرگذاری را دارند و با کمک آنها در برابر این ازدواج شوم مقابله می‌کنیم.
 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها