کدخبر: ۳٦۷٦۲
۰۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:٤٤
چاپ

صداوسیما بد عادت شده و خط و نشان می‌کشد/ برای بازی ملی پول می‌خواهند!

بیرجندرسا-رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید صدا و سیما بد عادت شده است که برای پخش مسابقات تیم ملی فوتسال هم پول می‌خواهد!

صداوسیما بد عادت شده و خط و نشان می‌کشد/ برای بازی ملی پول می‌خواهند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت پخش دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه اظهار کرد: هیچ جای دنیا اینطور نیست که تلویزیون دولتی بخواهد مسابقات تیم ملی را پخش کند و هزینه‌های پخش را هم بگیرد.

وی افزود: به هر حال صدا و سیما قصد داشت هزینه حق پخش را از اسپانسر بگیرد ولی اسپانسر هم جا زد. توضیح اسپانسر این بود که هزینه مسابقه و هتل را می‌دهد و دیگر نباید هزینه حق پخش را هم بپردازد چون در اینصورت چیزی برای خودش نمی‌ماند!

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: با این مشکلات خودم وسط رفتم و گفتم اگر اسپانسر پول مسابقات را نداد و تلویزیون هم برای پخش مسابقات پول خواست، هزینه‌ها را خودم تقبل می‌کنم چون بحث تیم ملی مطرح بود. قرار شد ما هزینه حق پخش را از فدراسیون بدهیم چون لَنگ 70 یا 80 میلیون تومان نیستیم ولی اگر تبلیغات دور زمین برای مسابقات گرفته شد، آنرا از هزینه حق پخش کسر می‌کردیم.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که "آیا با این حساب بازی تیم ملی ایران و روسیه پخش خواهد شد یا خیر"؟ اظهار کرد: من شب گذشته با آقای آقازمانی هم صحبت کردم و گفتم اگر اسپانسر جا زده است، ما خودمان پول حق پخش را می‌دهیم. ایشان گفت من باید با یک مدیر دیگر صحبت کنم و خبرش را به شما خواهم داد. بعد از آن چندبار با تلفن همراه آقازمانی تماس گرفتم ولی وی پاسخگو نبود.

وی افزود: حالا تلفن ما را جواب نمی‌دهند که ندهند. هدف ما برگزاری یک بازی تدارکاتی جاندار برای تیم ملی بود و پخش بازی در اولویت‌های بعدی قرار داشت. متاسفانه اینها (صدا و سیما) بد عادت شده‌اند و برای تیم ملی هم خط و نشان می‌کشند. اصلا این مسابقه را پخش نکنید، به دَرَک! صدا و سیما کار را به جایی می‌رساند که صدای مردم در بیاید و آخر هم مجبور شوند بازی‌ها را پخش کنند

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.