کدخبر: ۳٦٦۹٤
۰۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤٦
چاپ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خوسف خبر داد

اعزام 400 جهادگر به روستاهای خوسف برای جمع‌آوری محصول کشاورزان

بیرجندرسا-مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خوسف گفت: در سال‌جاری بیش از 400 نفر از بسیجیان در قالب اردوهای یک‌روزه محلات به روستاهای محروم اعزام شدند و نسبت به جمع‌آوری محصول کشاورزان اقدام کردند.

اعزام 400 جهادگر به روستاهای خوسف برای جمع‌آوری محصول کشاورزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا حسین دوستی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون پروژه‌های زیادی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی به افتتاح مسجد سایت مسکن مهر خوسف در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: افتتاح خانه عالم روستای نصرآباد، استخر چند منظوره روستای اصغریه و پایگاه بصیران از جمله پروژه‌های شاخص این نهاد در شهرستان خوسف بوده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خوسف از اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم این شهرستان خبر داد و گفت: با اعزام تیم پزشکی به منطقه مامیران و کلاته‌شهر 100 نفر از روستاییان به صورت رایگان ویزیت شده و دارو در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

دوستی تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 400 نفر از بسیجیان در قالب اردوهای یک‌روزه محلات به روستاهای مجاور اعزام شدند و نسبت به جمع‌آوری محصول کشاورزان، بازسازی مساجد و انجام امور فرهنگی و عام‌المنفعه اقدام کردند.

وی اعزام 2 گروه خواهر پیروان عترت و شهید صدوقی به مناطق محروم روستایی را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و یادآور شد: این گروه‌ها به مدت هفت روز به روستای آرک بین‌آباد اعزام شدند و در انجام امور فرهنگی مردمان این منطقه را یاری رساندند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خوسف با بیان اینکه در سال‌جاری 90 نفر از بسیجیان در اردوهای 10 روزه دانش‌آموزی شرکت کردند، اظهار کرد: بهسازی و تجهیز مدارس، رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی هشت مدرسه سطح شهرستان از جمله اقدامات این دانش‌آموزان بوده است.

دوستی اعزام دانشجویان میهمان از تهران به این شهرستان، گروه دانشجویی دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه بیرجند را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: انجام امور فرهنگی و عام‌المنفعه در مناطق محروم توسط این دانشجویان انجام شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.