کدخبر: ۳٦٦۹۲
۰۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۰
چاپ

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بیرجند:

مسابقات فوتسال دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی با شرکت ۱۴ تیم کلید خورد

بیرجندرسا-مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: در راستای نکوداشت بیست‌و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور مسابقات فوتسال درون دانشگاهی خراسان‌جنوبی با شرکت 14 تیم در حال برگزاری است.

مسابقات فوتسال دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی با شرکت ۱۴ تیم کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا محمد علی حسن‌آبادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی اظهار کرد: در راستای ایجاد روحیه شور، نشاط و سلامتی کارمندان، دانشجویان و اساتید و نکوداشت بیست‌و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام‌نور مسابقات فوتسال درون دانشگاهی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مسابقات که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج آغاز شده است 14 تیم از 13 مراکز دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی شرکت دارند و به صورت رفت و برگشتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور بیرجند تصریح کرد: در نخستین بازی تیم ستاد مرکزی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی به مصاف تیم دانشگاه پیام نور قاین رفت که با نتیجه چهار بر دو از سد میزبانش گذشت.

حسن‌آبادی یادآور شد: در دومین رقابت از سری مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان جنوبی دو تیم مرکز بیرجند و ستاد مرکزی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در مقابل هم به میدان رفتند که در پایان با تساوی دو بر دو به تساوی رضایت دادند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات روزهای پنج‌شنبه هر هفته در مراکز و واحدهای دانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می‌شود و بازی فینال مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان جنوبی دی ماه امسال در سالن ورزشی پیام دانشگاه پیام‌نور بیرجند برگزار خواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.