کدخبر: ۳٦٦۸۲
۰۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:٤٤
چاپ

با حضور معاون دادستان کشور/

همایش پیشکسوتان بسیجی در زیرکوه برگزار شد

بیرجندرسا-در مراسمی به مناسبت هفته بسیج همایش فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی شهرستان زیرکوه با حضور معاون سیاسی دادستان کل کشور برگزار شد.

همایش پیشکسوتان بسیجی در زیرکوه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم,معاون سیاسی دادستان کل کشور  در این همایش اظهار داشت: ارزش و اعتبار بسیجی بسیار عظیم است و نباید این اعتبار و ارزش را با چیزهای کوچک معامله کرد.

سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه نباید به خواسته‌های شیطان لباس عمل پوشانیم، افزود: باید همیشه  گوش به زنگ باشیم چرا که شیطان همیشه در کمین ماست.

وی با اشاره به اینکه در یوم‌الحساب از ولایت سوال می‌شود، گفت: باید بدانیم چقدر پایبند به ولایت بوده‌ایم زیرا در زمان غیبت کبری ولایت فقیه سکاندار حکومت اسلامی است.

معاون سیاسی دادستان کل کشور گفت: امروز جهان استکبار و دشمن ما پی برده است که از طریق جنگ رو در رو نمی‌تواند با جوانان ما مقابله کند لذا تفکر جوانان ما را از طریق جنگ نرم هدف گرفته است.

بختیاری افزود: امروزه دشمن از طریق رسانه‌های فاسد و ماهواره‌ها قلب فرهنگ و غیرت کشور ما را هدف گرفته است.

وی تصریح کرد: جوانان ما باید بصیرت داشته باشند وگرنه دشمن راحت آنها را گمراه می‌کند مثال آن فتنه سال 88 است که فقط بی‌بصیرتی باعث این جریان شد و امروز با به وجود آوردن گروهک‌های تروریستی امثال داعش می‌خواهند مسلمانان را در میان جهانیان منفور نشان دهند.

معاون سیاسی دادستان کل کشور گفت: امروزه تمام قدرت‌های شرق و غرب دست به دست هم دادند و برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی متحد شدند اما ملت همیشه در صحنه ایران به همت رزمندگان و بسیجیان جلوی این تجاوزات را گرفتند و با امکانات کم در مقابل تجهیزات نوین دشمن ایستادند.

بختیاری به تحولات عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: امروز داعش مولود استکبار و ابر قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا برای براندازی اسلام و بدنام کردن مسلمانان است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تشکل نیست بلکه یک تفکر است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا این تفکر همگانی و فراگیر شود.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها