کدخبر: ۳٦٦۱۳
۰۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱
چاپ

مزگی نزاد:

دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره روحیه و تفکر مردم ایران را نشانه گرفته است

بیرجندرسا-مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:امروزه دشمن از طریق جنگ نرم درصدد مقابله با انقلاب اسلامی است واز طریق شبکه‌های ماهواره روحیه و تفکر مردم ایران را نشانه گرفته است.

دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره روحیه و تفکر مردم ایران را نشانه گرفته است

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا مهدی مزگی‌نژاد در نشست نهضت روشنگری بسیج ادارات، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور نام، خاطره و جانفشانی افرادی در تاریخ انقلاب اسلامی است که از خون خود گذشته و به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: در این بین نیز افرادی هستند که در اقصی‌نقاط میهن اسلامی در حال انجام وظیفه هستند و ارزش‌های دفاع مقدس را نیز زنده نگه‌داشته‌اند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: 15 سال پیش وزیر امور خارجه آمریکا طرح دهکده جهانی را مطرح و به عرصه حضور درآورد.

مزگی‌نژاد با بیان اینکه دهکده جهانی به دنبال نابودی فرهنگ‌ها، مذاهب و قومیت‌ها است، افزود: کدخدای این دهکده تمامی افراد جامعه را شهروندان این دهکده دانسته و به استقلال کشورها اهمیت نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است، یادآور شد: 35 سال پیش در ایران خیزشی اتفاق افتاد که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر تحرکات سطح دنیا و خیزش سطح جهان را از جانب کشور ایران می‌دانند، افزود: چه شرایطی در کشور رقم زده‌ایم که دشمن و کشورهای غربی نگران حضور ما در صحنه‌های جهانی هستند.

مزگی‌نژاد با بیان اینکه دشمن تنها راه مبارزه با کشور ما را نشستن سر میز مذاکره می‌داند، یادآور شد: این در صورتی است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند" ما مخالف مذاکره نیستیم اما به پایان آن نیز خوش‌بین نیستیم".

وی یکی از نگرانی‌های آمریکا را حضور بسیجیان در جامعه عنوان کرد و گفت: امروزه بسیج بدون توقع و چشم‌داشتی وارد میدان شده است و با ساختاری که به وجود آورده توانسته موفق عمل کند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در منطقه الگو شده است و تاثیرات آن بر منطقه فراوان است، به گونه‌ای که تفکر بسیجی ما در سوریه در حال جنگ است.

مزگی‌نژاد با تاکید بر اینکه امروز جهان تشنه معنویت است، افزود: دنیا از فضای معنوی تهی شده و سایر کشورها درک کرده‌اند که راه نجات آنها اقتدا کردن به انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:دشمن از طریق جنگ نرم و ورود شبکه‌های ماهواره‌ای نتوانست کاری از پیش ببرد.

مزگی‌نژاد ادامه داد: امروز اسلام به عنوان یک قدرت جدید با شرایط خاصی وارد میدان شده است و در مقابل استکبار جهانی به شدت ایستادگی می‌کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها