کدخبر: ۳٦۵۲۹
۰۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵٤
چاپ

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیم‌آبادی:

شبهه پراکنی و استفاده از دجال واره از هجمه های فرهنگی دشمن است

بیرجندرسا-مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز سلاح های مبارزه با دشمن تفاوت پیدا کرده است، گفت: شبهه پراکنی ها و استفاده از دجال واره از هجمه های فرهنگی دشمن به شمار می رود.

شبهه پراکنی و استفاده از دجال واره از هجمه های فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم‌آبادی درهمایش فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: هدف امام حسین (ع) و تمام ائمه، برای تشکیل حکومت اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: سه رکن اصلی حکومت اسلامی، رهبری الهی، مردم و قانون است.

حجت الاسلام  والمسلمین رحیم آبادی گفت: بسیجیان که شیعیان ناب امام علی (ع) هستند، اقدامات ارزنده ای برای رسیدن به هدف تشکیل حکومت اسلامی انجام داده اند و پاداش خود را از خداوند دریافت خواهند کرد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه  استان خراسان جنوبی عنوان کرد:برای رسیدن به اهداف و آرمان ها باید تنها خدا را مدنظر قرار دهیم و با نگاه به شاخص ها ببینیم که در کجای کار قرار داریم.

وی به نقش سازنده معلمین در شکل گیری شخصیت یک دانش آموز اشاره و تاکید کرد: شخصیت معلم تکان دهنده و شکل دهنده شخصیت دانش آموزان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه امروز سلاح های مبارزه با دشمن تفاوت پیدا کرده است، گفت: شبهه پراکنی ها و استفاده از دجال واره از هجمه های فرهنگی دشمن به شمار می رود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تصریح کرد: تمام بشریت به دنبال رسیدن به معنویات و مادیات ناب هستند و برای رسیدن به این معنویت باید رهرو ولایت باشیم و مخالفت با ولایت فقیه تکذیب ائمه(ع) و اسلام است.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج)، اظهار داشت: امام زمان(عج) زمانی ظهور می‌کنند که تمام مردم قدردان نعمت‌های الهی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم‌آبادی حفظ حکومت را از رسالت های فرهنگیان عنوان کرد و افزود: بسیج برگ زرینی است که امام ان را کاشت و توانست نظام را بیمه کند.

وی تصریح کرد: برای در امان ماندن از هجمه های دشمن در جنگ نرم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به سخنان علی مطهری نماینده مجلس در دانشگاه بیرجند،گفت: نباید در مقابل چنین افرادی سکوت کنیم و عرصه را دراختیارشان بگذاریم و آرام بمانیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها