کدخبر: ۳٦۵۱۹
۰۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۷
چاپ

در سومین روز از هفته بسیج صورت گرفت

همایش بزرگ دانشجویان بسیجی/ نمایشگاه دجال‌واره و آسیب‌های ماهواره

بیرجندرسا-مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ دانشجویان بسیجی خبر داد و گفت: در این همایش به بصیرت‌افزایی دانشجویان نسبت به مسائل روز پرداخته و نمایشگاه دجال‌واره و آسیب‌های اجتماعی ماهواره نیز برپا شد.

همایش بزرگ دانشجویان بسیجی/ نمایشگاه دجال‌واره و آسیب‌های ماهواره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا سید حسین حسینی در حاشیه برگزاری همایش بزرگ دانشجویان بسیجی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این همایش به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج دانشجویی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار و به بصیرت‌افزایی دانشجویان نسبت به مسائل روز پرداخته و نمایشگاه دجال‌واره و آسیب‌های اجتماعی ماهواره نیز برپا شد.

وی افزود: در همایش بزرگ دانشجویی میثاق نامه‌ای برای مطالبات دانشجویان از مسئولان دانشگاهی خراسان جنوبی در ارتباط با توجه دادن آنان به ارزش‌های انقلاب و خط قرمزهای نظام،  تجدید پیمان با شهدا و برائت از فتنه گران را امضاء کردند.

* 40 درصد دانشجویان استان بسیجی هستند

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی یادآور شد: حدود 40 درصد دانشجویان استان بسیجی هستند و بیش از 300 حلقه صالحین در سطح دانشگاه‌های خراسان جنوبی  فعالیت می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: از ابتدای سال تحصیلی امسال توسط بسیج دانشجویی حدود 966 نفر در قالب 61 گروه به اردوهای جهادی نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.

وی افزود: از مهرماه امسال تاکنون بیش از هشت کرسی آزاداندیشی در راستای بصیرت‌افزایی و مطالبات اجتماعی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه ها حفظ و حراست از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: شعار بسیج دانشجویی در هفته بسیج، دانشجوی بسیجی طلایه دار فرهنگی، جهاد اقتصادی است.

حسینی یادآور شد: بسیج دانشجویی تشکلی خودجوش و مستقل است که توسط بسیجیان برای دستیابی به اهداف مورد نظر و نیازهای روز جامعه دنبال می شود و بسیج دانشجویی در محیط دانشگاه‌ها به دنبال تحقق اهداف نظام و انقلاب است.

وی در پایان متذکر شد: در حال حاضر جهاد علمی یکی از مهم‌ترین نیازهای دانشگاه و جامعه است و محافظه کاری، هوشیاری و مطالبه گری از ویژگی های بسیج دانشجویی است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها