کدخبر: ۳٦۲۹۲
۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
چاپ

معاون فناوری مرکز مجازی بسیج کشور:

شبکه‌های اجتماعی افراد را از نزدیکان دور و به غریبه‌های نزدیک می‌کند

شبکه‌های اجتماعی افراد را از نزدیکان دور و به غریبه‌های نزدیک می‌کند

بیرجندرسا-مومن‌نسب با بیان اینکه در زندگی امروز نمی‌توان یک ساعت دوری از گوشی همراه را تحمل کرد، گفت: گوشی‌های همراه آرام آرام تمام زندگی ما را گرفته است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  روح‌الله مومن‌نسب ظهر امروز در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان بیرجند اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی از جمله وایبر و واتس‌آپ به شدت وقت شما را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی برای ما برنامه ندارند، تصریح کرد: مدل اقتصادی آنها این است تا وقت شما را بگیرند.

معاون فناوری، اطلاعات و رسانه‎های نوین مرکز مجازی بسیج کشور یادآور شد: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهترین ساعات زندگی خود را از دست داده‌ایم.

مومن‌نسب با بیان اینکه نرم‌افزار وایبر وقتی در گوشی موبایل نصب می‌شود تمام امکانات و اطلاعات گوشی را می‌گیرد، ادامه داد: در این صورت وسیله شخصی محسوب نشده و به وسیله این نرم‌افزار می‌توان تمام اطلاعات آن را برداشت کرد.

وی با بیان اینکه هر کس عضو شبکه‌های اجتماعی شود 145 دلار معادل 455 هزار تومان به این شبکه‌ها کمک کرده است، گفت: زمانی که در این شبکه‌ها عضو شدید از مسئولان این شبکه‌ها از طریق تبلیغات، فروش اطلاعات ایران به کشورهای دیگر و تولید ترافیک درآمد کسب می‌کنند.

معاون فناوری، اطلاعات و رسانه‎های نوین مرکز مجازی بسیج کشور افزود: در ارتباط با عضویت در شبکه‌های اجتماعی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفته است به دختران اجازه ورود به فیس‌فوک را نمی‌دهم.

مومن نسب در پایان  خاطرنشان کرد: اطلاعات شخصی خود را نباید در کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه گذاشت.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.