کدخبر: ۳٦۲٤۲
۲٤ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
چاپ

سردارنظری با اشاره به تبدیل کرسی های آزاد اندیشی به کرسی َآزاد توهینی در دانشگاه ها:

بصیرت سیاسی با فحاشی سیاسی متفاوت است / شاهد ناهنجاری‌های جدی در مواجه با مبانی نظام در استان هستیم

بیرجندرسا-فرمانده سپاه انصار الرضا با تاکید بر اینکه بصیرت سیاسی با فحاش سیاسی متفاوت است، گفت: موضع گیری جریان ها با حرکت در مسیر دشمن و حلقوم را در اختیار دشمن قرار دادن متفاوت است.

بصیرت سیاسی با فحاشی سیاسی متفاوت است / شاهد ناهنجاری‌های جدی در مواجه با مبانی نظام در استان هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، سردار یعقوب علی نظری صبح امروز در همایش بسیج و رسانه با تاکید براینکه اتفاقاتی طی دو ماهه گذشته در استان رخ داده که قابل توجه جدی است، گفت: خطوط قرمز نظام در محافل و یا مراکز رسمی زیر پا گذاشته می‌شود که جای تاسف دارد.

وی گفت: این روزها شاهد ناهنجاری‌های جدی در مواجه با مبانی نظام در استان هستیم.

سردار نظری ادامه داد:علی رغم اینکه توصیه های جدی رهبری در این زمینه است که می گویند" کاری نکنید که جامعه دچار دوگانگی شود چون ما مکتب اسلامی داریم" هم چنان در کشور و استان شاهد جلساتی هستیم که نظام را زیر سوال می برد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با نقد بر اینکه برخی ها در این جلسات براساس منافع شخصی عمل کرده اند، تصریح کرد: بدیهی است که اگر در چارچوب نظام اسلامی حرکت کنیم مشکلی پیش نمی آید.

سردار نظری با بیان اینکه شما به عنوان رسانه و بسیج رسانه باید این موضوعات را مورد رصد جدی قرار دهید، تاکید کرد: برخی ها دچار روزمرگی شدند،  عمق بصیرت امامی را نداشتند، از حواشی هراس داشتند و براساس منافع شخصی عمل کردند که این ها می تواند حرکت ما را دچار خدشه کند.

سردار نظری با بیان اینکه اگر بنا باشد به مرزهای سیاسی و ارزش ها تعرض شود قطعا آن‌هایی که خون دادند و خون دل خوردند ساکت نخواهند نشست، تصریح کرد: از صبر و سعه صدر نیروهای انقلابی که تحت ولایت ولی خود هستند برخی ها می خواهند سوء استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز در استان ما شورای نگهبان که یکی از ارزشهای انقلاب اسلامی است به راحتی مورد هجمه قرار می گیرد، ابراز داشت: متاسفانه در جلسات استان، مجلس شورای اسلامی که برگرفته از رای مردم است به عنوان مجلس دیکتارتوری مطرح می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)  اضافه کرد: برخی می خواهند فتنه و فتنه گران که چندی نیست که رهبر معظم انقلاب در هیئت دولت به عنوان خط قرمز نظام آنها مطرح کردند، توبه نکرده به جامعه برگردانند.

سردار نظری  عنوان کرد: وقتی در توبه بازشد، رحمت خداوند شامل همه حوزه ها و حوزه سیاسی هم می شود و این برای کسی است که توبه کند خواهد بود و نه کسانی که بر گناه خود استمرار دارند.

وی  ادامه داد: برخی افراد صحبت هایی را در مجالس خصوصی شان مطرح می کنند تا بستر حضور افراد توبه نکرده را در جامعه فراهم کنند.

وی تصریح کرد: همین افراد وقتی به بیرون از این جلسات می آیند ادعای ولایت دارند و نفاق را تفسیر عملی می کنند و این‌ها متاسفانه با توجه شرایط به دست آمده هر آنچه می توانند و می خواهند در جامعه مطرح کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)  تاکید کرد: غرض از مطرح این موضوع این است که باید محله به مرحله، نقطه به نقطه و سنگر به سنگر مراقب انقلاب اسلامی باشیم.

سردار نظری تصریح کرد: جای تاسف دارد در فضای رسمی و دانشگاه ها که محل بصیرت و علم است کرسی آزاد اندیشی به کرسی های آزاد توهینی تبدیل می شود.

سردار نظری افزود: باید از نگاه دشمن و از صحبت های نامناسب داخلی و سیاسی که غرض دارند مسیر انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کنند در جامعه جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد:  نباید به دشمن اعتماد کرد و باید به او بدبین باشیم و سرنوشت خود را به دست دشمن ندهیم چراکه هم  ملت و هم نیروهای مخلص آماده اند و می توان از این گردنه های عبور کرد و ما معتقد به این هستیم همیشه لطف خداوند اگر مقاوم باشیم شامل حال ما خواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.