کدخبر: ۳٦۱۰۹
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
چاپ

رييس دانشگاه پيام نور شهرستان بشرويه:

بيش از 400 دانشجو در دانشگاه پيام نور شهرستان بشرويه مشغول به تحصيل هستند/ اصلي ترين مشكل اين واحد نبود گاز طبيعي است

بیرجندرسا-صبح امروز و در بازديد فرماندار از دانشگاه پيام نور واحد بشرويه مسائل و مشكلات اين دانشگاه مطرح شد و فرماندار شهرستان بشرويه از نزديك با مشكلات دانشگاه پيام نور آشنا شد.

بيش از 400 دانشجو در دانشگاه پيام نور شهرستان بشرويه مشغول به تحصيل هستند/ اصلي ترين مشكل اين واحد نبود گاز طبيعي است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازخاورستان,  آخوندي رييس دانشگاه پيام نور شهرستان بشرويه در حاشيه بازديد فرماندار طي گزارشي از اهم فعاليت ها و برنامه هاي آموزشي و كاري اين واحد اشاره كرد و افزود: اين دانشگاه از سال 1384 و با همت هيئت امناء بومي شهرستان و تنها در يك رشته تاريخ در مقطع كارشناسي و با 5 دانشجو آغاز بكار كرد كه رفته رفته با جذب دانشجو از طريق آزمون هاي سراسري و مجازي قريب به 400 دانشجو كه اكثرا بومي منطقه هستند در حال كار است.

وي همچنين افزود: در حال حاضر در بحث تخصصي و علمي اين واحد دو نفر از اساتيد عضو اصلي هيئت علمي، شش نفر كارمند اداري در حال انجام وظيفه هستند كه تا به اكنون اين دانشگاه بهمت كاركنان و كمك هيئت امنا توانسته تاكنون 250 نفر فارغ التحصيل را در مقطع كارشناسي داشته باشد.

رييس دانشگاه پيام نور شهرستان بشرويه همچنين در خصوص ساختمان تازه تاسيس اين واحد هم گفت: اين ساختمان نيز در مهر ماه سال گذشته بطور رسمي افتتاح شد و كليه كلاس ها و امكانات آموزشي از اماكن استيجاري انتقال داده شد به اين مكان كه در حال حاضر تعداد 8 كلاس و يك سايت كامپيوتري و همچنين سايت آزمون الكترونيكي و با امنيت بالا وجود دارد و كليه امتحانات اين دانشگاه الكترونيكي انجام مي شود.

آخوندي نيز در ادامه به بيان عمده ترين مشكلات پيش روي اين دانشگاه هم اشاره كرد و افزود: با توجه به اينكه 4 سال از آغاز تاسيس ساختمان جديد مي گذرد و همچنين با فرارسيدن فصل سرما اين واحد از نعمت گاز طبيعي بي بهره است و با مكاتبات صورت گرفته متاسفانه تا به اكنون اين امر محقق نشده است.

وي نيز اذعان داشت: با توجه به اينكه مكان جديد تاسيس خارج از محدوده شهر واقع شده است و اينكه وسيله نقليه براي اياب و ذاب دانشجويان كم است خاستار همكاري نهاد هاي مربوطه و بويژه شهرداري شد تا براي ارائه سرويس از داخل شهر به اين مكان مانند قبل همكاري لازم را داشته باشند.

آخوندي رييس دانشگاه نيز به مهمترين فعاليت اين دانشگاه در سال گذشته و جاري هم اشاره كرد و افزود: طبق آمار ها و كارهاي مطالعاتي و نياز سنجي منطقه امسال و در ترم جاري پيشنهاد گرديد تا دو رشته مهم در منطقه داير شود كه رشته مهندسي كشاورزي و علوم غذايي و صنايع وابسته راه اندازي شد تا گامي براي رونق منطقه و اقتصاد شهرستان برداشته شود.

علي باقري فرماندار شهرستان بشرويه نيز در پايان در نشستي با كاركنان و اعضاي دانشگاه پيام نور افزود: دانشگاه امروزه سنگر جبهه و جنگ نرم دشمنان هستند و هرچه سطح دانش جوانان و دانشجويان فراتر شود براي هم منطقه و هم كشور بسيار موثر است.

وي نيز در خصوص حل برخي از مسائل و مشكلات پيش رو اين واحد هم قول داد تا با اجلاس مكرر با روساي ادارت گاز ،مسكن و شهرسازي و شهرداري كليه مشكلات اين واحد نيز حل خواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.