کدخبر: ۳٦۰٤۸
۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۱۱
چاپ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

قریب به 5 هزار نفر دارنده ماهواره در سطح خراسان جنوبی شناسایی شده اند / وظیفه ما فقط روشنگری واگاهی بخشیدن مردم است

بیرجندرسا- سردار نظری گفت: برنامه‌های ماهواره بالای 90 درصد مصموم است و هدف سپاه و بسیج در ارتباط با توزیع کنندگان، دارندگان و نصابان ماهواره ارشاد و آگاهی بخشی است.

قریب به 5 هزار نفر دارنده ماهواره در سطح خراسان جنوبی  شناسایی شده اند / وظیفه ما فقط روشنگری واگاهی بخشیدن مردم است

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  سردار یعقوب علی نظری صبح  امروز در نشست خبری با موضوع دجالواره (ماهواره) اظهار کرد:  پس از آگاه سازی و روشنگری ها انجام شده  363 ابزار ماهواره تحویل پایگاه بسیج شده است و آمارها نشان می دهد تعداد زیاد از مردم نیز ماهوارهای خود را جمع کر ده اند.

وی با بیان اینکه در راستای تهاجم فرهنگی دشمن, رهبر انقلاب 21 سال پیش نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند افزود: یکی ابزارهای که  امروزه دشمن در اختیار دارد ابزار رسانه به ویژه ماهواره ، که متاسفانه  ضریب نفوذ آن در جامعه ما روبه توسعه است

 سردار نظری بیان کرد: عملیات گسترده فرهنگی در ارتباط با ماهواره امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی  آغاز شده وبه دنبال  این  طرح روشنفکری وآگاهی سازی مردم انجام شده است.

وی  گفت: ما وظیفه روشنفکری و آگاهی بخشی را با کمک خود مردم  و بدنه فعالی مردم که همان بسیج است انجام داده ایم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد:  ما آ گاهی  بخشی  و روشنگری خود را با سه مخاطب ماهواره یعنی: دارندگان ماهواره، وارده کنندگان و فروشندگان  و نصابان ماهواره آغاز کرده ایم

وی ادامه داد:هدف ما در استان این است که بتوانیم با برنامه های که از طریق این ابزار در اختیار دشمن است مبارزه کنیم  وماهیت آن را  به مردم  معرفی کنیم.

سردار نظری بیان کرد:اولین هدف قبح زدایی از این ابزار شیطانی است و ما باید از این ابزار  شیطانی فاصله بگیریم و متاسفانه در سالیان گذشته داشتن ماهواره به نوعی افتخار برای دارندگان  آن در جامعه ما تبدیل شده بود.

وی با تاکید بر نداشتن برنامه برای جمع آوری ماهواره توسط بسیج  خاطرنشان کرد: وظیفه ما فقط روشنگری واگاهی بخشیدن مردم است  و کسانیکه درب منازل و پشت بام  برای جمع آوری می روند به ما هیچ ارتباطی ندارد ما فقط یک برنامه تشویقی برای مردم گذاشتیم که در ازای هر رسیوی که به ما تحویل دهند یک گیرنده دیجیتال در اختیار آنها قرار دهیم  وتا کنون  خود مردم به صورت داوطلبانه ماهواره و لوازم آن را به پایگاه‌های بسیج استان تحویل داده‌اند.

نظری افزود: در بررسی ها انجام شده ضریب نفوذ ماهواره در خراسان جنوبی اصلاح شده  و کمتر از آمارها می باشد که این موضوع  نشان می دهد استان ما  از لحاظ فرهنگی امن است.

فرمانده سپاه انصالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی 47 نفر از فروشندگان ماهواره  و127نفر از نصابان ماهواره خاطر نشان کرد: بسیج با این افراد ارتباط برقرار کرده  وقرار شد است که با کمک آنها بتوانیم با این دجالواره مقابله کنیم.

وی بابیان اینکه 203 هزار خانواده در استان ماهواره دارند گفت:قریب به 5 هزار نفر دارنده ماهواره در سطح خراسان جنوبی  شناسایی شده اند.

 نظری با اشاره به آغاز مرحله دوم مقابله با ماهواره  از ابتدای محرم خاطرنشان کرد: یک مرحله در دانشگاه ومدارس است، چونکه دانشگاهیان ومعلمین قشر خاصی از جامعه هستند و امیدواریم که  بتوانیم از وجود اساتید معلمان ودانش اموزان استفاده کرذه و با کمک آنها در زمینه آگاهی بخشی مردم و جامعه گام برداریم.

وی ادامه داد: مرحله دیگر عملیات ارشادی و آگاهی بخشی با استفاده از نخبگان و اقشار مردم  بزودی در استان اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد برنامه‌های ماهواره قابلیت استفاده ندارد،تاکید کرد: معتقدیم ابزار‌ها باید مدیریت شده و رهاسازی این ابزار از سوی دشمنان به جامعه آسیب وارد می‌کند.


 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها