کدخبر: ۳۵۸۳۷
۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
چاپ

۱۶ بانک دولتی و خصوصی وام ازدواج پرداخت می‌کنند

بیرجندرسا-بانک مرکزی با اعلام اینکه ۱۶ بانک دولتی و خصوصی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت می کنند، تصریح کرد: متقاضیان وام ازدواج که به شعب بانک ها مراجعه کرده‌اند، حداکثر طی دو ماه باید مدارک خود را تکمیل کنند.

۱۶ بانک دولتی و خصوصی وام ازدواج پرداخت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، تمام متقاضیان وام ازدواج ، ابتدا باید از طریق سامانه ازدواج به نشانی ve.cbi.ir ثبت‌نـام کرده،  فرم مربوطه را تکمیل کنند و در صورت  موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام، یک کد رهگیری ده رقمیِ محرمانه که مربوط به متقاضی می‌باشد ، به شخص ثبت‌نام‌کننده داده می‌شود. متقاضیان موظف هستند برای اطلاع از وضعیت ثبت‌نام خود و همچنین نام شعبه مربوطه، به همان سایت مراجعه کرده و در صورتی‌که شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف حداکثر 12 روز کاری، به شعبه تعیین‌شده مراجعه کرده و نسبت به پذیرش و اخذ وام اقدام کنند.
  بدیهی است در صورت عدم مراجعه متقاضیان در زمـان تعیین شده ، ثبت‌نـام آنها کان لم یکن تلقی می‌شود .
لازم به تاکید است، حسب مصوبات بیست و پنجمین صورتجلسه کمیسیون اعتباری مورخ1393/5/29 مقرر شده است، متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف 2 ماه نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل مدارک، نام متقاضی از سامانه مربوطه حذف می شود تا امکان بهره‌مندی سایر متقاضیان در صف از تسهیلات مذکور و شفافیت عملکرد بانک‌ها به عمل آید.
مدت بازپرداخت تسهیلات، 36 ماهه با اقساط مساوی  و سررسید اولین قسط ، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور با کارمزد 4 درصد می باشد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.