کدخبر: ۳۵۸۳۰
۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:٤۳
چاپ

با درخواست کارلوس كی‌روش:

زيمباوه حريف تيم ملی ایران شد/ دیدار با تیم صد و یکم دنیا

بیرجندرسا-سرمربی تيم ملی فوتبال ايران به فدراسيون تاكيد كرده است حريفان تداركاتی تيم ملی از كشورهای آفريقايی يا عربی انتخاب شوند، به همین دلیل پس از لغو بازی با کنیا، بلافاصله دیدار با تيم زيمباوه در تهران قطعی شد.

زيمباوه حريف تيم ملی ایران شد/ دیدار با تیم صد و یکم دنیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نفل از مهر, با توجه به همگروه بودن تيم ملي فوتبال ايران در جام ملت‌های استراليا با سه تيم عربی، كارلوس كی‌روش به فدراسيون فوتبال تاكيد كرده حريفان تداركاتی ايران يا از كشورهای عربی صاحب فوتبال باشند و يا باتوجه به تشابه فوتبال آفريقايی‌ها با تیم‌های عربی، يكی از كشورهای قاره آفریقا برای دیدار با تیم ملی انتخاب شوند.

از اين رو قبل از بازی با تيم ملی فوتبال كره‌جنوبی در تهران، فدراسيون فوتبال ایران با تيم ملی كنيا براي حضور در تهران به توافق رسيد اما درخواست مالی 50 هزاردلاری اين كشور باعث شد حريف ايران قبل از مصاف با چشم بادامی‌ها تغيير كند.

مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال با تائید این خبر اظهار کرد: تيم ملی فوتبال زامبيا روز شنبه موافقت خود را برای حضور در تهران اعلام كرد و تیم ملی ایران پیش از دیدار با کره‌جنوبی به ماصف این تیم آفریقایی می‌شود.

تیم زیمباوه با 330 امتیاز در رتبه 101 آخرین رده‌بندی فیفا قرار گرفت که نسبت به ماه قبل 9 پله سقوط کرد. آنها همچنین در رده بیست و هفتم دنیا قرار گرفته است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.