کدخبر: ۳۵۸۱۹
۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۷
چاپ

رئیس هیئت کشتی نهبندان خبر داد:

حضور دو کشتی‌گیر نهبندانی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور

حضور دو کشتی‌گیر نهبندانی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور

بیرجندرسا-رئیس هیئت کشتی نهبندان از راهیابی و حضور ابوالفضل بیکی و حسین رحمتی در مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا حسین‌علی عاطفه‌دوست در حاشیه بازدید از تمرینات کشتی‌گیران نهبندان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: کشتی‌گیران نهبندانی برای حضور در مسابقات مختلف طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مداوم در حال تمرین هستند.

وی ادامه داد: هیئت کشتی این شهرستان با وجود تمامی کمبودهای مالی، فضا و امکانات اما از تمرینات و برنامه‌های اعزام کشتی‌گیران به مسابقات مختلف استانی و کشوری غافل نیست.

رئیس هیئت کشتی نهبندان با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان استان انتخابی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بشرویه گفت: با لغو امتیاز میزبانی بشرویه، این مسابقات طی هفته گذشته در سالن ورزشی شهید کوشه‌ای شهرستان بیرجند برگزار شد.

عاطفه‌دوست با بیان این‌که در این مسابقات هفت کشتی‌گیر از نهبندان حضور داشتند، افزود: کسب دو مقام اولی، سه مقام دومی و دو مقام سومی حاصل تلاش نمایندگان شهرستان نهبندان در مسابقات کشتی بزرگسالان استان انتخابی قهرمانی کشور بود.

وی تصریح کرد: در این مسابقات ابوالفضل بیکی و حسین رحمتی در اوزان 57 و 97 کیلوگرم توانستند علاوه بر کسب مقام‌های نخست نیز به مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور راه یابند.

رئیس هیئت کشتی نهبندان یادآور شد: همچنین در این مسابقات آقایان بهجت‌نیا، هاشم‌زهی و بخشی به ترتیب در اوزان 61، 65 و 74 مقام دوم را کسب کردند و آقایان فراشی و اکبرزاده در اوزان 71 و 86 در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.