کدخبر: ۳۵٦۵۳
۰۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳
چاپ

پس از برد 4 بر 2 برابر پارس

قلعه‌نویی: از تیمم گله‌مندم/ خوشحال نیستم چون آسیب‌پذیریم

بیرجندرسا-سرمربی استقلال می‌گوید فراز و نشیب بازیکنانش برایش عجیب است و به همین دلیل از پیروزی تیمش خوشحال نیست.

قلعه‌نویی: از تیمم گله‌مندم/ خوشحال نیستم چون آسیب‌پذیریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازایسنا, امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر دو تیمش برابر پارسه در دور یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: امیدوارم مشکل فدراسیون فوتبال و رسانه ملی هر چه زودتر برطرف شود. در این دیدار خیلی به ما فشار آمد. به تیم خوب پارسه تبریک می‌گویم. البته از بازیکنانم گله دارم که چرا آن قدر راحت گل می‌خورند. این مسئله می‌تواند در ادامه لیگ به ما لطمه بزند. این نوع خط دفاعی به ما ضربه می‌زند.

او افزود: درست است که ما بازی را بردیم اما باید ضعف‌ها را بپوشانیم. بازیکنان ما به این بازی تا دو سه روز پیش فکر نمی‌کردند. عجیب است که این همه بازیکنان ما فراز و نشیب دارند و جز دو، سه بازیکن که رو به رشد هستند، باقی بازیکنان فراز و نشیب دارند. عجیب است که بازیکن ملی‌پوش و جام‌جهانی رفته ما هم دچار این وضعیت است. این مسئله به ما لطمه می‌زند. ما برده‌ایم و باید خوشحال باشم اما خوشحال نیستم چون تیمم آسیب‌پذیر است. امیدوارم بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بهروان گفته است آبی‌ها باید سی آبان بین بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی یا پرسپولیس در لیگ برتر یکی را انتخاب کنند، عنوان کرد: برای ما بحث گزینه نیست، بحث زمان است. تیمی که 6 بازیکن ملی دارد، می‌تواند با 10 نفر کار تاکتیکی کند؟ بحث زمان مسابقه برای ما مهم است. باید بین بازی ملی با هر بازی‌ای حداقل 5 روز فاصله باشد. البته گردن ما از مو باریک‌تر است و هر چه آقای بهروان بگوید ما آن را قبول می‌کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.