کدخبر: ۳۵٦٤۵
۰۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۲
چاپ

مطهری فر:

امربه معروف ونهی ازمنکر واجب فراموش شده

بیرجندرسا- معاون فرهنگی ستاد امر به معروف خراسان جنوبی گفت: اگر امر به معروف در جامعه فراموش شود مهار بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه مشکل است.

امربه معروف ونهی ازمنکر واجب فراموش شده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی درجمع خبرنگاران گفت:  اثرات احیاء دیرهنگام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غیرقابل جبران است.

وی بر لزوم انجام این فریضه مهم در تمام ایام سال تاکید کرد و افزود: اگر امر به معروف در جامعه فراموش شود مهار بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه مشکل است.

مطهری‌ فر با بیان اینکه هفته اول محرم هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است افزود: امر به معروف از واجبات بوده که باید در این راستا با برنامه‌ریزی درست گام برداشت.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی از برگزاری همایش "سبک زندگی و خانواده اسلامی" با حضور دادستان کل کشور در بیرجند خبر داد و افزود: این همایش صبح سه‌شنبه ششم آبان در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

مطهری‌ فر هدف از قیام امام حسین(ع) را انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان کرد: این فریضه مهم از زمان رسالت پیامبران آغاز شد و در عاشورای حسینی به اوج رسیده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است، بر لزوم تلاش تک تک مردم برای احیای این مهم تاکید کرد و گفت: این مهم یک امر واجب، عمومی و همگانی است که باید در همه حوزه‌ها انجام شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها