کدخبر: ۳۵۵۸٤
۰٤ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۰۲
چاپ

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

نابودی کانون خانواده هدف دشمن در جنگ نرم است / بصیرت و آگاهی زنان از جنگ نرم باعث پیروزی می شود

بیرجندرسا-رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: نابودی کانون خانواده از اهداف دشمنان در جنگ نرم است و باید با بصیرت و آشنایی در این جنگ به پیروزی برسیم.

نابودی کانون خانواده هدف دشمن در جنگ نرم است / بصیرت و آگاهی زنان از جنگ نرم باعث پیروزی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازایرنا, مریم مجتهدزاده روز شنبه در گردهمایی زنان نام آور ایثارگر و اصحاب رسانه مازندران در ساری افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال ایجاد تشکیک نسبت به اسلام و شخصیت های دینی است و اگر وفاق، همدلی و تمسک به ولی فقیه در جامعه وجود نداشته باشد، نخواهیم توانست پیروز میدان باشیم.

وی همچنین با یادآوری مجاهدت های زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: عزت کشور مرهون نقش زنان در آن دوران است.

وی افزود: اگر مادران، زنان، در پشت جبهه به صیانت از فضای خانواده نمی پرداختند، هیچ گاه به عزت و سربلندی در میدان جنگ دست پیدا نمی کردیم و اکنون شاهد اقتدار این کشور در عرصه جهانی نبودیم.

مجتهدزاده با بیان این که زنان ما در هشت سال دفاع مقدس حضور کامل داشتند، افزود: هر زمان بانوان در هر حرکتی حضور داشته باشند، شتاب آن زیاد خواهد شد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حضور زنان دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در تعبیر خود زنان انقلاب اسلامی را به زنان صدر اسلام تشبیه کرده و فرمودند ملتی پیروز است که زنان آن قبل از مردان به میدان بیایند.

مجتهد زاده با بیان این که زن ایرانی عفیف است و سنگر خانواده را حفظ می کند، اظهار کرد: زنان همیشه در طول تاریخ به عنوان الگو بودند که حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت زینب (س) نمونه ای از این موارد است.

وی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس برای ما هویت و تاریخ ساز بود، گفت: ملت ما در این جنگ با دست خالی در برابر فزون طلبی های دنیا ایستاد و پیروز شد.

مجتهدزاده با بیان این که ما آغازگر جنگ نبودیم و این جنگ بر ما تحمیل شد، افزود: دفاع جانانه ملت ما در هشت سال دفاع مقدس عبرتی برای سایر کشورها شد.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها