کدخبر: ۳۵٤٤٤
۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
چاپ

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده

عاشورای حسینی رنگ و بوی استکبارستیزی می‌گیرد

عاشورای حسینی رنگ و بوی استکبارستیزی می‌گیرد

بیرجندرسا-سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عاشورای حسینی امسال رنگ و بوی استکبارستیزی به خود می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر,حجت‌الاسلام سیدمرتضی ابراهیم‌‌زاده ظهر سه‌شنبه در ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، اظهارکرد: تقارن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان فرصتی مغتنم برای اثبات حقانیت نظام و انقلاب است.

وی فضای کنونی جامعه جهانی و منطقه را مصداق جمله "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" دانست و بیان کرد: عاشورای سال61 یک امتحان بزرگ الهی بود که تنها عده‌ای در آن روسفید شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده 13 آبان را روز تقارن‌ها نامید و ادامه داد: همه افراد موظفند در راستای اهداف مشترک انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی از این تقارن مبارک نهایت استفاده را ببرند.

بزرگترین اجتماعات استکبارستیزی عاشورایی رقم می خورد

وی تصریح کرد: باید در این ایام به گونه‌ای اقدام کرد تا به عزاداری‌های مردمی خدشه‌ای وارد نشده و روز مبارزه با استکبار جهانی نیز مورد غفلت قرار نگیرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تقارن 13 آبان با عاشورای امسال را یکی از زیباترین اتفاقات استکبارستیزی از صدر اسلام تا کنون دانست و گفت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان سال 43، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در 13 آبان سال 58 فراموش‌شدنی نیستند.

وی برنامه‌ریزی مستمر کلیه دستگاه‌های اجرایی در راستای بهره‌برداری بیشتر از تجمع بزرگ عاشقان و دلسوختگان حسینی را از اهداف ستاد دانست و یادآور شد: حضور هیئات  و دستجات عزاداری دانش‌آموزی و دانشجویی در مراسم عاشورای امسال از بزرگترین اجتماعات استکبارستیزی عاشورایی را رقم خواهد زد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.