کدخبر: ۳۵٤۰۳
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱٤
چاپ

رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه:

فرهنگیان در مقابل امید ناامید شد

بیرجتدرسا- رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه گفت: در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان این شهرستان تیم امید بشرویه بر فرهنگیان غلبه کرد.

فرهنگیان در مقابل امید ناامید شد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا حمیدرضا پناهی امروز در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان شهرستان بشرویه در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات با شرکت 9 تیم در دو گروه (الف) تیم‌های کاشی عقیق سردار، امید بشرویه، دانش‌آموزان، شهرداری و فرهنگیان و در گروه(ب) تیم‌های طلا و جواهری تیموریان، علمی کاربردی و امداد و نجات هلال‌احمر در سالن ورزشی آزادی برگزار می‌شود و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه تصریح کرد: در نخستین بازی از گروه(الف) تیم والیبال کاشی عقیق با نتیجه دو بر صفر مغلوب فرهنگیان شد و در دومین بازی نیز تیم امید بشرویه با نتیجه دو بر صفر از سد دانش‌آموزان گذشت.

پناهی خاطرنشان کرد: در نخستین بازی از گروه (ب) مسابقات والیبال قهرمانی بانوان این شهرستان، تیم‌ طلا و جواهری تیموریان با نتیجه دو بر صفر بر علمی کاربردی غلبه کرد و در دومین بازی نیز طلا و جواهری تیموریان در مقابل تیم امداد و نجات هلال‌احمر به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

*دانش‌آموزان از پس شهرداری برنیامد

وی یادآور شد: در سومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی بانوان بشرویه گروه (الف) تیم‌های شهرداری و دانش‌آموزان به مصاف هم رفتند که شهرداری با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه ادامه داد: در دومین بازی از سومین روز مسابقات تیم والیبال امید بشرویه در مقابل فرهنگیان به میدان رفت که امید با نتیجه دو بر یک از سد حریفش گذشت.

پناهی گفت: در چهارمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی بانوان بشرویه ابتدا تیم شهرداری به مصاف امید بشرویه می‌رود و سپس کاشی عقیق از تیم دانش‌آموزان میزبانی می‌کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.