کدخبر: ۳۵۳۹۵
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۷
چاپ

معاون وزارت علوم در بیرجند:

دانشگاه بیرجند قابلیت تبدیل به دانشگاه مطرح کشور را دارد

بیرجندرسا-معاون مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات وفناوری گفت: دانشگاه بیرجند با وجود اساتید و دانشجویان نخبه قابلیت تبدیل شدن به دانشگاه‌های برتر در کشور را دارد.

دانشگاه بیرجند قابلیت تبدیل به دانشگاه مطرح کشور را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازتسنیم, محمد حسین امید عصر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: دانشگاه بیرجند با توجه به وجود اساتید و دانشجویان نخبه، قابلیت تبدیل به دانشگاههای مطرح کشور را دارد.

وی با اشاره به وجود کتابخانه مرکزی در دانشگاه افزود: کتابخانه مرکزی سبب خدمت رسانی موثر به دانشجویان واساتید می شود و این یکی از محاسن وجود کتابخانه مرکزی در درون دانشگاه است.

معاون مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات وفناوری گفت: مردم باید در توسعه دانشگاه بیرجند کمک کنند و وزارت علوم در زمینه توسعه دانشگاهها، کمک هایی را اختصاص می‌دهد.

امید افزود: توسعه دانشگاهها از جمله دانشگاه بیرجند از  برنامه های وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری است.

وی اظهارکرد: دانشگاه بیرجند رتبه های قابل قبولی در مقاطع تحصیلی مختلف دارد و امیدواریم با کمک خیران و تخصیص منابع در آینده شاهد تکمیل  طر های توسعه دانشگاه بیرجند باشیم.

معاون مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات وفناوری گفت: باید شرایط مناسب در دانشگاهها فراهم شود تا دانشجویان با رغبت زیاد به سمت وسوی کتابخانه بروند و وجود منابع خوب وم حیط آرام زمینه ساز جذب دانشجو به سمت کتابخانه می‌شود.

رئیس دانشگاه بیرجند نیز در این مراسم اظهار کرد: کتابخانه مرکزی  این دانشگاه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و400 میلیون تومان  احداث شده است.

خلیل خلیلی اظهارکرد: این پروژه  از محل اعتبارات ملی و درآمدهای اختصاصی  این دانشگاه  احداث شده است.

وی گفت: فاز اول این  پروژه آبان 87 کلنگ زنی شده است و با زیربنا 5 هزارو 819 متر مربع ساخته شده است.

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: طبقه همکف پروژه یک هزارو 951 متر مربع وطبقه اول ودوم آن یک هزارو 671 متر مربع زیر بنا دارد.

خلیلی اظهار کرد: دانشگاه بیرجند در سالهای گذشته طرح های زیادی را کلنگ زنی کرده است که به تعداد زیادی از این پروژه ها نا تمام مانده است.

وی افزود: وزارت علوم در یک سال گذشته اعتباراتی  مورد نیاز را به دانشگاه بیرجند اختصاص داده است که این نشان دهنده انضباط در مدیریت ونظم در برنامه های وزارت علوم در دولت یازدهم است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها