کدخبر: ۳۵۳۸۱
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۳۲
چاپ

حسینی:

رسیدن به مرحله بازنشستگی به منزله پایان کار و فعالیت نیست

رسیدن به مرحله بازنشستگی  به منزله پایان کار و فعالیت نیست

بیرجندرسا-معاون سیاسی وامنیتی استانداری خراسان جنوبی ,رسیدن به مرحله بازنشستگی را به منزله پایان کار و فعالیت ندانست و خاطرنشان کرد: آنچه مهم است آنست که انسانها باید در هر مقطعی از زمان و بویژه برای ایام بازنشستگی، برای خویش کار و فعالیت تعریف کنند.

به گزارش پایگاه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا, سید محمد حسینی در مراسم تکریم و تجلیل بازنشستگان تامین اجتماعی گفت:باید زمینه بهره‌برداری از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و این اندوخته‌ها نباید بلا استفاده بماند.

وی بشر را به عنوان عزیزترین موجود خلق شده توسط خداوند دانسته و تصریح کرد: بدون شک انسان ها دارای جایگاهی بسیار رفیع در جهان خلقت هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عزت انسانها امری است که خدا برایشان ترسیم کرده افزود: اگر چه انسانها مابین دو نعمت عقل و نفس قرار دارند اما خداوند متعال، انسان ذلیل نمی خواهد.

حسینی اظهارکرد: در جوامع پیشرفته بازنشستگان در راستای توسعه جامعه خود نقش موثری دارند.

وی با بیان اینکه ما آمار طلاق تکان دهنده‌ای در سطح جامعه داریم، افزود: در این رابطه بیشترجوانان  براساس احساسات تصمیم‌گیری می‌کنند که نیازمند مشاوره و کمک هستند.

حسینی افزود: اگر کشور توسعه یافته می خواهیم باید همه بخشها در تمام عرصه ها در جامعه ما فعال باشد و بدانیم چنانچه بخشی فعال و بخشی دیگر غیر فعال باشد، رسیدن به آنچه مطلوب است اتفاق نخواهد افتاد.

 وی تاکید کرد: نباید به توسعه برخی از بخش‌ها نگاه جزیره داشته باشیم چرا که همه بخش‌ها از هم تاثیرپذیر و تاثیرگذار هستند.

حسینی گفت: ما باید با داشتن امید همواره تلاش کنیم تا نظام اسلامی به سمت عزت به پیش برود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.