کدخبر: ۳۵۳۸۰
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۲٤
چاپ

با اعتبار 5 میلیارد تومان

کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند افتتاح شد

بیرجندرسا- کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند صبح امروز دوشنبه با حضور دکتر محمدحسین امید معاون مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند افتتاح شد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر, رئیس دانشگاه بیرجند صبح دوشنبه در این مراسم اظهارکرد: برای ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند پنج میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه در آبان‌ماه 87 کلنگ‌زنی شده، است، افزود: امروز این کتابخانه با زیربنای پنج هزار و 819 مترمربع افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: طبقه همکف این پروژه یک‌هزار و 951 مترمربع و طبقه اول و دوم یک‌هزار و 671 مترمربع زیربنا دارند.

خلیلی ادامه داد: در مراحل ساخت این پروژه با مشکلات اعتباری فراوانی مواجه شدیم و این امر سبب شد تا علیرغم اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال 87 آغاز شد امروز این پروژه افتتاح شود.

وی گفت: طی سال‌های گذشته در دانشگاه‌های بیرجند طرح‌های متعددی با پیش‌بینی‌های اعتباری ضعیف کلنگ‌زنی شده که بسیاری از این پروژه‌ها هنوز ناتمام هستند.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات ملی و درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین شده است، گفت: وزارت علوم طی یک سال گذشته آن میزان از اعتباری که به دانشگاه قول پرداخت داده بود، با انضباط کامل پرداخت کرده است.

خلیلی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه بیرجند دچار کمبود بودجه شدید است اما نگران این کمبود بودجه نیستیم و معتقدیم دولت و مجموعه وزارت علوم، مشکلات این منطقه را دانسته و در راستای رفع آن تلاش می‌کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.