کدخبر: ۳۵۳۷۳
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
چاپ

مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی کشور:

خراسان جنوبی از نظر میزان سرمایه‌گذاری در صندوق، جزو استان‌های برتر در کشور است

سید عبدالکریم رضوی اردکانی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حال حاضر 780 میلیارد تومان اعتبار در کشور دارد.

خراسان جنوبی از نظر میزان سرمایه‌گذاری در صندوق، جزو استان‌های برتر در کشور است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا عبدالکریم رضوی اردکانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حال حاضر در تمامی مراکز استا‌ن‌ها در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

وی گفت: افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تعداد اعضای این صندوق از برنامه‌های آینده این هیئت مدیره است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور با بیان اینکه در حال حاضر 38 صندوق شهرستانی، 10 صندوق ویژه بانوان و شش صندوق ملی در کشور تشکیل شده است، گفت: 11 فقره از این صندوق‌ها در خراسان جنوبی وجود دارد و از 10 صندوق توسعه بخش کشاورزی در بخش بانوان نیز دو صندوق آن در این استان فعالیت می‌کند.

رضوی‌اردکانی با بیان اینکه سهم خراسان جنوبی در این صندوق 40 میلیارد تومان است که نسبت به سایر استان‌ها و میزان تولید ‌بسیار مطلوب است، ادامه داد: سهم دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور تنها 49 درصد است و مابقی آن باید توسط کشاورزان و اعضای صندوق تامین شود.

وی گفت در خراسان جنوبی به دلیل حضور خوب مردم و مسئولان، سرمایه صندوق به میزان کافی در حال حاضر تامین شده است وخراسان جنوبی از نظر میزان سرمایه‌گذاری در صندوق، جزو استان‌های برتر در کشور است.

 مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: این صندوق در حال حاضر 780 میلیارد تومان اعتبار در کشور دارد.

وی به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته از مجموع 8 میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته به صندوق توسعه ملی حمایت از توسعه بخش کشاورزی یک میلیارد و  300 میلیون تومان به خراسان جنوبی تخصیص یافته است که مبین نگاه خاص دولت تدبیر و امید است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.