کدخبر: ۳۵۳۷۲
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳٤
چاپ

رضوی اردکانی:

دولت 49 درصد در صندوق توسعه بخش کشاورزی کشور سهیم است

دولت 49 درصد در صندوق توسعه بخش کشاورزی کشور سهیم است

بیرجندرسا-رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور گفت: سهم دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور تنها 49 درصد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر،سیدعبدالکریم رضوی‌اردکانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: سهم دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور تنها 49 درصد و مابقی آن توسط کشاورزان و اعضای صندوق تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی 40 میلیارد تومان سهم دارد، افزود: سهم خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها و میزان تولید این استان بسیار مطلوب و قابل قبول است.

رضوی‌اردکانی از  موجودی 780 میلیارد تومانی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور خبر داد و گفت: این صندوق هم اکنون در تمامی مراکز استان‌ها در کشور راه‌اندازی شده است.

سرمایه‌گذاری در صندوق، خراسان جنوبی را جزو استانهای برتر در کشور کرده است

وی بیان کرد: سهم صندوق توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی از این رقم، 40 میلیارد تومان است.

رضوی‌اردکانی ادامه داد: هم اکنون 38 صندوق شهرستانی، 10 صندوق ویژه بانوان و شش صندوق ملی در کشور تشکیل شده است.

  وی حضور خوب مردم و مسئولان در خراسان جنوبی را سبب تامین سرمایه صندوق به میزان کافی دانست و گفت: خراسان جنوبی از نظر میزان سرمایه‌گذاری در صندوق، جزو استانهای برتر در کشور به شمار می‌رود.

رضوی‌اردکانی افزود: پنج درصد منابع کشور در صندوق، در خراسان جنوبی است که این استان توانسته از منابع کشوری به نحو مطلوبی استفاده کند.

وی بر همکاری مشترک صندوق توسعه بخش کشاورزی و استانداری در راستای افزایش سرمایه صندوق تاکید کرد و یادآور شد: افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تعداد اعضای این صندوق از برنامه‌های این هیئت است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.