کدخبر: ۳۵۳٦۵
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
چاپ

استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی در راه‌اندازی صندوق‌های کشاورزی جزو استان‌های پیشرو است

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان جزو استان های پیشرو در زمینه راه اندازی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور است.

خراسان جنوبی در راه‌اندازی صندوق‌های کشاورزی جزو استان‌های پیشرو است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم،وجه الله خدمتگزار صبح امروز در دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور در بیرجند اظهارکرد: مسئولان مربوطه در این بخش باید تلاش کنند تا قوانین دست و پاگیر در زمینه ارائه خدمت به روستائیان و کشاورزان به دست آید.

وی افزود: مسئولان فرادستی با رایزنی و تقویت ارتباط  با مرکز به گونه ای برنامه ریزی کنند تا این قوانین از گردونه اجرا حذف شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو استان های پیشرو در زمینه راه اندازی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور است، گفت: کمبود سرمایه در بخش کشاورزی یکی از مهمترین مشکلات این بخش است که راه اندازی صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی اقدام بسیار خوبی در این راستا بود که امیدواریم بیش از پیش این امر توسعه یابد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه خاصی به روستاها دارد، گفت: باتوجه به وجود دستگاه های متعددی که برای ارائه خدمت به روستائیان و کشاورزان وجود دارد لازم است تا یک وحدت رویه برای انجام این خدمت وجود داشته باشد تا ضمن جلوگیری از موازی کاری از اتلاف زمان، هزینه و انرژی نیز جلوگیری شده و بتوان خدمتی بهتر به این عزیزان ارائه کرد.

خدمتگزار با بیان اینکه در استفاده از برخی تسهیلاتی که به صورت متمرکز در مرکز برای استفاده کشاورزان است مشکلاتی وجود دارد، گفت: این آمادگی وجود دارد تا به منظور رفع این مشکل در تهران با مسئولان کشوری رایزنی های لازم انجام شود.

استاندارخراسان جنوبی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه این مشکلات را شناسایی و راه کارهای عملیاتی و مشخص به منظور رفع آنها ارائه کنند تا آنها را مرکز پیگیری کنیم.

خدمتگزار خراسان جنوبی را جزو امن ترین استان های کشور دانست و تصریح کرد: روستائیان مرزنشین به ویژه عشایر همواره به عنوان مرزبانانی غیور از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرده اند.

وی بیان کرد: تثبیت و نگهداشت جمعیت در روستاها ومناطق مرزی از اولویت های کاری است و در زمینه دریافت خدمات واعتبارات نیز در اولویت کاری استان قرار دارند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها