کدخبر: ۳۵۳٦۰
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
چاپ

اصلی:

کشتی‌گیر خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

بیرجندرسا-نایب رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: سجاد جمشیدی که در مسابقات قهرمانی کشور به مدال برنز دست یافته بود از طرف فدراسیون کشتی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

کشتی‌گیر خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا, علی اصلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار کرد: فدراسیون کشتی کشورمان از سجاد جمشیدی، فرنگی‌کار خراسان جنوبی برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی جوانان که از ابتدای آبانماه امسال در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود دعوت به عمل آورد.

وی افزود: جمشیدی در وزن 84 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور یادواره زنده‌یاد مرحوم حسین خواجه‌چندی قهرمان فقید تیم ملی جوانان که طی روزهای 17 تا 20 مهر ماه جاری در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد شهر همدان برگزار شد، در وزن 84 کیلوگرم کشتی فرنگی شرکت کرد و بعد قهرمانی مهدی فلاح از تهران، نایب قهرمانی سعید صداقتی از اردبیل، با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

نایب رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور حدود 221 کشتی‌گیر از 30 استان حضور داشتند، تصریح کرد: مرتضی اکبرآباد در وزن 55 کیلوگرم، حسین جمالی در وزن 74 کیلوگرم و علی‌اکبر سروری در وزن 50 کیلوگرم سه نماینده استان به سرپرستی حسن گلکار در این دوره رقابت‌ها بودند که سروی موفق به کسب رتبه دهم مسابقات شد.

اصلی خاطرنشان کرد: در رتبه‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور، استان تهران با کسب 53 امتیاز قهرمان شد، خوزستان با 51 امتیاز نایب قهرمان و فارس با 44 امتیاز رتبه سوم را کسب کرد.

وی با اشاره به حضور 231 کشتی‌گیر از 31 استان کشور در کشتی آزاد قهرمانی کشور یادبود زنده‌یاد مرحوم حسین خواجه‌چندی قهرمان فقید تیم ملی جوانان در همدان، گفت: از خراسان جنوبی ابوالفضل بیکی در وزن 55 کیلوگرم، قاسم سبحانی در وزن 74 کیلوگرم و صادق جدی در وزن 96 کیلوگرم ورزشکاران خراسان جنوبی بودند که سرپرستی این تیم را قاسم روایی بر عهده داشت و از مسابقات بدون کسب مقام ولی با کوله‌باری از تجربه برگشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رتبه‌بندی تیمی این دوره از مسابقات استان مازندران با 57 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد،  تهران با 56 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد و گیلان با 43 امتیاز سوم شد

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها