کدخبر: ۳۵۳۲۷
۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
چاپ

سرپرست راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های راهسازی بشرویه اختصاص یافت

بیرجندرسا-سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده است.

۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های راهسازی بشرویه اختصاص یافت

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، مهدی جعفری پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی پیرامون راه ارتباطی بین شهرستان های بشرویه و طبس اظهارکرد: شهرستان بشرویه دارای راه‌های شریانی کمی است و انتظار می‌رود نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، برای تعریف این جاده به عنوان راه شریانی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: اگر این پروژه در قالب راه شریانی تعریف شود مسلماً اعتبارات خوبی برای برطرف کردن مشکلات آن در نظر گرفته می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان در آغاز استقلال از راه مناسب برخوردار نبود و با اخذ اعتبارات کم، پروژه راه ها با حداقل مختصات پایه ای و ابنیه تعریف و آغاز شد افزود: راه ها به مرور توسعه یافت و امید است پروژه جاده بشرویه به طبس نیز با جذب اعتبارات لازم بازگشائی شود.

جعفری افزود: اولویت اول این پروژه بازگشائی است و ایجاد ابنیه و آسفالت در اولویت های بعدی قرار دارد

وی اظهارکرد: حال حاضر نیز 13 کیلومتر از سمت طبس و 6 کیلومتر از سمت بشرویه بازگشایی شده و سعی می شود با اعتبار اختصاص یافته تا پایان سال به طور کامل بازگشایی شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.