کدخبر: ۳٤۸۵۵
۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:٤۰
چاپ

جشن ازدواج 25زوج جوان دربیرجند

بیرجندرسا-مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه های خراسان جنوبی از ازدواج 25 زوج جوان در بیرجند با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بیرجند، فرماندار بیرجند و سایر مسئولین خبر داد.

جشن ازدواج 25زوج جوان دربیرجند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از آوای خراسان جنوبی ، کیوانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت خداوند و در آستانه عید بزرگ غدیر 25 زوج جوان با حمایت از سازمان اوقاف و امور خیریه استان و همکاری مؤسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های بیرجند زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
 وی با بیان اینکه  این زوج های جوان از محل اجرای موقوفات آغاز پیوند آسمانی خود را روز چهارشنبه در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) جشن گرفتند، عنوان کرد: 25 سری جهیزیه نیز به این زوج ها اهدا شد.
 وی افزود: از این تعداد زوج، 14 نفر از سادات هستند  که با همکاری اداره اوقاف جهیزیه دریافت کردند و بقیه نیز با کمک خیرین مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها جهیزیه آنها تهیه شده است.
 مدیر مؤسسه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه جهیزیه در نظر گرفته شده برای سادات حدود 3 میلیون تومان است و برای بقیه زوج های جوان حدود 2 میلیون تومان وسایل در نظر گرفته شده که این اقلام براساس نیازهای اعلام شده، توزیع شده است.
 لازم به ذکر است: در این مراسم حجت الاسلام ایزدخواه از روحانیون مشهد در خصوص ازدواج آسان مطالبی را اظهار کرد. گفتنی است این مراسم با همکاری استانداری خراسان جنوبی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مؤسسه الزهرا (ص) و هیئت امنای مزار شهدای باقریه و مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها