کدخبر: ۳٤٦۹۳
۱٤ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۸
چاپ

اجرای طرح "همیاران ازدواج" از بهمن

بیرجندرسا-مدیر دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: ما قصد داریم در نیم سال دوم تحصیلی سال جاری طرح "همیاران ازدواج" در دانشگاه‌ها اجرایی شود. هر زمان شناسایی استادان علاقه‌مند برای مشارکت در طرح و برگزاری جلسات توجیهی انجام شود، نسبت به اجرای طرح همیاران ازدواج اقدام می‌کنیم.

اجرای طرح "همیاران ازدواج" از بهمن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایسنا, دکتر بهمن بهمنی با اشاره به اینکه با فراهم بودن شرایط اجرای طرح، حتی منتظر فرارسیدن نیم سال دوم تحصیلی نمی‌شویم، افزود: در حال پیگیری هستیم تا طرح همیاران ازدواج به آیین‌نامه و دستورالعمل متمرکز تبدیل شود؛ البته برخی استادان در دانشگاه‌ها این خدمت را ارایه می‌دهند، اما قصد داریم این کار به صورت سراسری در دانشگاه‌های کشور اجرا شود.

وی افزود: استادان علاقه‌مند به تسهیل ازدواج جوانان و دارای حسن شهرت و تجربه می توانند در این طرح مشارکت کنند.

مدیر دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: آیین‌نامه همیاران ازدواج را تدوین کرده‌ایم و لازم است این کار با ساختارهای دانشگاه‌ها هماهنگ شود. بنابراین یکی دو جلسه دیگر باید با نمایندگان این مراکز برگزار کنیم.

بهمنی با اشاره به اینکه کلیات سند ملی مشاوره پیش ازدواج تصویب شده و مراحل نهایی مرکز مشاوره ازدواج و خانواده پیگیری شده است و تا دو هفته آینده اعلام می‌شود، در پایان گفت: شورای عالی جوانان به یک کمیته تخصصی ماموریت داده، تا تعارض این مراکز را با ساختارهای دیگر حل کند و گزارش دهد که پس از رفع تعارض، مراکز مشاوره ازدواج راه‌اندازی می‌شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها