کدخبر: ۳٤۵۹٦
۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:٤۸
چاپ

نجمه خدمتی:

از هر کاری که در راستای کمک به مردم غزه انجام شود حمایت خواهم کرد

از هر کاری که در راستای کمک به مردم غزه انجام شود حمایت خواهم کرد

بیرجندرسا-نجمه خدمتی دارنده مدال طلای اینچئون و ورزشکار موفق بیرجندی در راستای کمک به کودکان و نوجوانان غزه گفت:من نیز به همراه خانواده ام در این حرکت که یک وظیفه دینی نیز می باشد شرکت می‌ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا,نجمه خدمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خاورستان گفت: ملت ایران مدافع مردم مظلوم فلسطین در غزه هستند و برای بازسازی آن نیز قطعا در حد توان خود کوتاهی نخواهند کرد.
 وی اضافه کرد: ما باید از این کودکان نهایت حمایت را انجام دهیم تا آنها بتوانند به فعالیت های عادی زندگی خود بپردازند.
قهرمان ورزش تیراندازی خواستار وحدت همه اقشار بویژه ورزشکاران در این راه بزرگ شد و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر با همکاری یکدیگر غزه را آباد کنیم.
این ملی پوش کشورمان آزادی و آبادانی غزه را جزء آرمانهای اسلام خواند و ادامه داد: همه مسلمانان باید پشتیبان یکدیگر باشند تا مانع ظلم به  مردم غزه و تمام مسلمانان شویم.
خدمتی خاطرنشان کرد: اگر هر ایرانی فقط 1000 تومان به مردم غزه کمک کند نه تنها اجری بی پایان نصیبش می شود ، بلکه براساس وعده خداوند در قرآن ثروتش زیادتر می شود و هم اینکه مبلغ چشمگیری فقط از کمک مردمی ایرانی ها به حساب مردم بی پناه غزه واریز می شود.
وی در پایان گفت: ملت ایران همواره مدافع مردم فلسطین بوده‌ و خواهد بود، من نیز به همراه خانواده ام در این حرکت که یک وظیفه دینی نیز می باشد شرکت می‌ کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.