کدخبر: ۳٤۵۷۰
۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:٤۰
چاپ

دکترنظر افضلی:

اتحاد مسلمانان در بازسازی غزه نمودِ جهاد سازندگی است/ ملت ایران در کمک به فلسطین پیش قدم بوده اند

بیرجندرسا-عضور هیئت علمی دانشگاه بیرجند اتحاد مسلمانان در بازسازی غزه را نمودِ جهاد سازندگی و آبادانی دانست و گفت: ملت ایران در کمک به مردم مظلوم فلسطین همیشه پیش قدم بوده اند.

اتحاد مسلمانان در بازسازی غزه نمودِ جهاد سازندگی است/ ملت ایران در کمک به فلسطین پیش قدم بوده اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا,دکتر نظر افضلی در گفتگو با خبرنگار خاورستان,با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لزوم کمک به مردم غزه گفت: ما مسلمان هستیم و مردم غزه برادران دینی ما هستند و می طلبد که به کمک آن ها بشتابیم.
وی افزود: مردم غزه مورد هجوم استکبار قرار گرفتند و بسیاری از زیرساخت های غزه در حملات اسرائیل از بین رفت در نتیجه مسلمانان باید با جدیت و اتحاد به مردم غزه کمک کنند چون این از ضروریات و نشان دهنده اتحاد جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی با یکدیگر است.
عضور هیئت علمی دانشگاه بیرجند اتحاد مسلمانان در بازسازی غزه را نمودِ جهاد سازندگی و آبادانی دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان نباید مردم غزه را به حال خودشان رها کنند.
دکتر افضلی ادامه داد: بمباران غزه و برجای گذاشتن بیش از 2000 شهید که بیشتر آنان زنان و کودکان بودند این وظیفه را می رساند که هرکس قلم و رسانه ای دارد به خصوص نخگبان و فرهیختگان؛ این جنایات را به تصویر بکشند و نقد و از نظر حقوقی پیگیری کنند تا این جنایات در مجامع بین المللی محکوم شود تا دوباره تکرار نشود.

استاد دانشگاه بیرجند در ادامه با بیان اینکه متاسفانه دولت های برخی از کشور های اسلامی؛ دولت هایی پنهان اند و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت اند اظهار داشت: جنبش هایی که برای آزادی فلسطین شکل می گیرند؛ جنبش هایی مردمی هستند که این جنبش ها نیز برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران در کمک به مردم مظلوم فلسطین همیشه پیش قدم بوده اند و در این زمان نیز نشان خواهند داد از هیچ کمکی به مردم غزه، دریغ نخواهند کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها