کدخبر: ۳٤۵٤۳
۰۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
چاپ

هاشمی:

باید از ظرفیت سالمندان در واحدهای توسعه ملی استفاده کنیم.

بیرجندرسا-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: باید از ظرفیت سالمندان در واحدهای توسعه ملی استفاده کنیم.

باید از ظرفیت سالمندان در واحدهای توسعه ملی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازتسنیم, همایون هاشمی در مراسم تکریم سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمند اظهار داشت: بنابر قولی که وزیر تعاون درباره فعال و پویا شدن شورای ملی سالمندان داده بودند این اقدام انجام و اولین جلسه این شورا چند روز قبل برگزار شد.

هاشمی ادامه داد: ما سالمندان را فرصت تلقی می‌کنیم و باید از ظرفیت آنها در راستای توسعه ملی استفاده کنیم. سالمند باید به عنوان یک فرشته و عمود خانواده باید در درون خانواده بماند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد تمام فعالیت‌های سازمان بهزیستی از این به بعد مبتنی بر خانواده خواهد بود و ما بهزیستی را به درون خانواده می‌بریم.

همچنین در ادامه میدری معاون اجتماعی وزیر رفاه ضمن تبریک روز سالمند به سالمندان اظهار داشت در این چند روز که مراسم تکریم سالمندان انجام می‌شود شادترین روزهای یک سال گذشته خدمت خود را گذراندیم و این نشان می‌دهد که شادابی با سالمند سازگار است.

وی افزود پدر و مادر ما می‌خواهند ما در کنار آن‌ها مشکلات کشور را حل کنیم و سالمندان ما نمی‌خواهند چیزی از دولت بگیرند اما وزارتخانه با تمهیداتی قصد دارد که از تجربیات سالمندان استفاده کند.

میدری افزود: در شورای ملی سالمندان وزیر رفاه دستور بازنگری در روز ملی سالمندان را دادند در همین راستا طی برگزاری جلساتی با کانون‌های بازنشستگی در طی انجام این اقدام و استفاده از نیروی مؤثر سالمندان هستیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.