کدخبر: ۳٤٤۵۰
۰۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:٤۹
چاپ

سیدمحمد محمودی:

کارشناسان حقوقی در خراسان جنوبی رتبه بندی شدند

بیرجندرسا-معاون استاندار خراسان جنوبی از رتبه بندی ۵۸ پرونده تایید صلاحیت شده در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۸ کارشناس، ۱۵ کارشناس ارشد، ۳کارشناس عالی و ۲ مشاور، خدمات حقوقی به دستگاه ها و شهروندان ارائه می‌دهند. ا

کارشناسان حقوقی در خراسان جنوبی رتبه بندی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازتسنیم ، سید محمد محمودی در نخستین جلسه کارگروه تشخیص صلاحیت کارشناسان و مشاوران حقوقی دستگاه های اجرایی استان در بیرجند اظهارکرد: رشته های خدمات حقوقی در 6 گروه طبقه بندی می شوند که هر یک از کارشناسان حقوقی با توجه به شرح وظایف دستگاه مربوطه در گروه های ذیربط قرار می گیرند.

وی با تاکید بربرگزاری جلسات به صورت ماهانه تصریح کرد: امتیاز بندی و تشخیص صلاحیت کارشناسان حقوقی، انتخاب و تشویق کارشناسان شایسته و برتر، حمایت از کارشناسان حقوقی، رسیدگی به تخلفات کارشناسان با توجه به تایید صلاحیت آنان از جمله وظایف این کارگروه است.

وی با اشاره به ماده 20شیوه نامه بررسی صلاحیت کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان موظفند برای انجام امور حقوقی خود از وکلا، کارشناسان و موسسات حقوقی که براساس این شیوه نامه رتبه بندی می شوند استفاده نمایند.

رئیس کارگروه تشخیص صلاحیت کارشناسان و مشاوران حقوقی خراسان جنوبی اظهارکرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان می بایست مدیر یا کارشناس حقوقی داشته باشند.

محمودی از الزام تایید انعقاد قرارداد های دستگاه ها توسط مدیر یا کارشناس حقوقی خبر دادو گفت : هرگونه انعقادقرارداد جدید یا تمدید قرارداد با کارکنان خرید خدمت، مشاوران وکلا و موسسات حقوقی نیز بر اساس تایید صلاحیت  در این کارگروه است.

وی افزود:رشته های خدمات حقوقی در 6 گروه طبقه بندی می شوند که هر یک از کارشناسان حقوقی با توجه به شرح وظایف دستگاه مربوطه در گروه های ذیربط قرار می گیرند.

 

 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.