کدخبر: ۳٤٤۳۹
۰۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:٤۲
چاپ

خدمتگزار:

1.7 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع ایثار در خراسان جنوبی نیاز است

1.7 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع ایثار در خراسان جنوبی نیاز است

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی گفت: برای تکمیل مجتمع ورزشی و فرهنگی ایثار در خراسان جنوبی یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر،وجه‌الله خدمتگزار ظهر دوشنبه در حاشیه دیدار رئیس بنیاد شهید کشور با امام جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز فاز نخست مجتمع ورزشی و فرهنگی ایثار خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد که برای تکمیل این پروژه یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون در زمینه ساخت این مجتمع 11 میلیارد تومان اعتبارهزینه شده، افزود: از این میزان سه میلیارد و 600 میلیون تومان توسط استانداری پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: در زمینه تکمیل مجتمع ورزشی ایثار در حد وسع و توان برای خدمت به خانواده شهدا، استانداری خراسان جنوبی کمک خواهد کرد.

خدمتگذار به سفر اخیر معاون راهبردی رئیس جمهور به خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: معاون راهبری ریاست جمهوری قول داده که در سال جاری 100 درصد اعتبارات عمرانی  استان را اختصاص دهد که اگر این تخصیص صورت گیرد استانداری برای تکمیل مجتمع ورزشی ایثار اعتبار در نظر می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: در زمینه ساماندهی گلزار شهدا در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.