کدخبر: ۳٤٤۳٦
۰۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
چاپ

مزگی نژاد:

اطاعت پذیری از ولایت فقیه عامل موفقیت در دفاع مقدس/ جنگ هنوز تمام نشده تنها خاکریز دشمن تغییر کرده است

اطاعت پذیری از ولایت فقیه عامل موفقیت در دفاع مقدس/ جنگ هنوز تمام نشده تنها خاکریز دشمن تغییر کرده است

بیرجندرسا-این کارشناس سیاسی با بیان جنگ تمام نشده است بلکه خاکریز عوض شده است و فضا تغییر کرده است گفت:دیروز که با عراق می جنگیدیم جنگ همان جا بود و خبری از نا امنی در شهر ما نبود اما امروز خاکریز دشمن درخانه های ما قرار گرفته است ماهواره و اینترنت و.. خاکریز های جدید دشمن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسابه نقل اززن امروز,معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) صبح امروز در نشست سیاسی حوزه علمیه نرجس با بیان اینکه 35 سال از انقلاب اسلامی و 25 سال از دفاع مقدس می گذرد گفت: از آن جهت به جنگ تحمیلی دفاع مقدس گفته می شود که دشمن به میهن عزیزمان حمله کرده بود و ما باید از سرزمین خود دفاع می کردیم و مقدس بود چراکه برخلاف تمام تئوری های نظامی در جنگ ها ما براساس قوانین اسلامی و دینی خود در دفاع مقدس ظاهر شدیم و نمونه ای دیگر از دفاع را خلق کردیم.

مهدی مزگی نژاد  با بیان اینکه دفاع مقدس در حالی آغاز شده بود که دشمن محاسبات دقیقی از وضعیت کشور داشت و تمام گمان هایش از اینکه بتواند سه روزه به تهران برسد درست بود گفت:اما تمام محاسبات ما برای مقاومت هم درست بود چراکه در تمام محاسبات ما امدادهای الهی و خدا وجود داشت اما محاسبات دشمن منهای خدا بود.

وی گفت: صدامی که فکر می کرد یک هفته ای به تهران می رسد به مدد مقاومت های مردمی و شهید جهان آرا 34 روز فقط پشت دروازه خرمشهر ایستاده بود و در طول دفاع مقدس 2878 روز جنگیدیم و بیش از 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شد .

مزگی نژاد گفت: موضع ولایت فقیه یکی از مهم ترین موضع ها در کشورماست که هر جایی اطاعت از فرمان ولایت داشتیم موفق بودیم و در دوران دفاع مقدس زمانی که امام خمینی (ره) فرمان می دادند جان تازه ای در رزمندگان دمیده می شد و هر گونه شده بود فرمان را به اجرا در می آوردند و عامل موفقیت در جنگ فرمان پذیری از ولایت فقیه بود.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) افزود: جنگ نابرابر ایران و عراق در حالی بود که حتی کشورهای منطقه سلاح به ما نمی دادند و ما به فرمان امام شروع به ساخت مهمات کردیم و امروز به جایی رسیدیم که موشک شهاب3 را با برد قوی ساخته ایم  و دشمن نیز از توان دفاعی ما آگاهی دارد.

مزگی نژاد افزود: امروز هیمنه دشمن فروپاشیده است زمانی در نمازهایمان مرگ بر شوروری می گفتیم  اما امروز در نقشه جهان جایی به نام شوروری وجود ندارد دیروز مرگ برصدام می گفتیم و  امروز می بینیم صدام هم حیات دنیوی ندارد منافقین نیز در نفس های آخر خود هستند.

 

وی افزود:اگر آدمهایی که در دوران دفاع مقدس سخت ایستادند و امروز می بینیم در آنها چرخش ایجاد شده است خوب طبیعی است در هر انقلاب هم رویش داریم وهم ریزش .اما آنهایی که روی حرفشان ثابت قدم ایستادند هنوز هم هستند و دشمن نتوانسته با حربه های خود در آنها نفوذ کند.

این کارشناس سیاسی با بیان جنگ تمام نشده است  بلکه خاکریز عوض شده است و  فضا تغییر کرده است گفت:دیروز که با عراق می جنگیدیم جنگ همان جا بود و خبری از نا امنی در شهر ما نبود اما امروز خاکریز دشمن درخانه های ما قرار گرفته است ماهواره و اینترنت و.. خاکریز های جدید دشمن هستند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن تغییر سبک زندگی ما است گفت: رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند تربیت شده سبک زندگی اسلامی بودند و اینکه امام فرمودند از دامن زن مرد به معراج می رود تحقق یافت امروز چه بسا دشمن به دنبال ضربه زدن به همین موضوع است.

وی افزود: ایران به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان مطرح شده است و اثر گذار مهمی در دنیا بودیم کاری نکنیم که دوستان ناامید و دشمنان امیدوار شوند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.