کدخبر: ۳٤۰۵۱
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:٤٤
چاپ

در هفته ازوداج صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره ازدواج در بیرجند

برگزاری جشنواره ازدواج در بیرجند

بیرجند رسا-سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت: طی هفته ازدواج جشنواره ازدواج همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از فارس،  سید حسین اصغری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند اظهار داشت: توجه به مقوله ازدواج جوانان یکی از مسائل مهم جامعه است.

وی با بیان این‌که روز نخست ذی‌الحجه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) به عنوان نخستین روز از هفته ازدواج در تقویم‌ها آمده است، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان که یکی از متولیان رسیدگی به امر ازدواج جوانان است در طی این هفته برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح شهرستان در نظر گرفته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند ادامه داد: امسال برپایی نمایشگاه و برگزاری جشنواره ازدواج همزمان با سراسر کشور از برنامه‌های شاخص این هفته است.

اصغری با بیان این‌که تاکنون در بیرجند مجمع خیران ازدواج وجود نداشته است، یادآور شد: باید این مجمع در شهرستان راه‌اندازی شود تا با تشکیل این مجمع بتوانیم به ازدواج جوانان کمک کنیم.

وی افزود: با توجه به آسیب‌هایی که در حال حاضر در سطح جامعه وجود دارد و در حال گسترش است توجه به امر ازدواج جوانان یکی از بحث‌های بسیار مهم است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند با بیان این‌که باید فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه فرهنگ‌سازی شود، خاطرنشان کرد: برای تشکیل مجمع خیران ازدواج دستگاه‌های اجرایی خیران را به ادره ورزش و جوانان شهرستان معرفی کرده تا این مجمع شکل گرفته و از بین خود خیران هیئت‌مدیره و هیئت‌امنا انتخاب شوند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.