کدخبر: ۳٤۰۲۹
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۹
چاپ

طبق معمول سالیان قبل؛

ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بیرجند

ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بیرجند

بیرجندرسا- ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورد دانشگاه بیرجند در مسجد امام صادق(ع) این دانشگاه و ترمینال بیرجند تشکل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی بیرجند رسا به نقل ازشب نامه، ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورد دانشگاه بیرجند به همت 25 نفر از دانشجویان بسیج دانشجویی این دانشگاه در مسجد امام صادق(ع) دانشگاه بیرجند و ترمینال بیرجند تشکیل شد.
سید سجاد حسن نیا یکی از اعضای این ستاد با اشاره به اینکه این ستاد با هدف کمک به دانشجویان در امر ثبت‌نام صورت گرفته است، گفت: شعبه‌ای از  این ستاد در ترمینال بیرجند فعال است و دانشجویانی را که از شهرهای دیگر به بیرجند می‌آیند را راهنمایی و همراهی می‌کنند تا در امر ثبت نام آنها تسریع شود.
وی گفت: این ستاد از شب گذشته تا دوشنبه 31 شهریور هر روز از ساعت 21 تا 8 صبح و همچنین عصرها نیز فعال است.
تعداد دانشجویان همکاری کننده در این طرح 25 نفر می باشد
مسئول ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بیرجند از برگزاری ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: این ستاد تا دوشنبه هفته جاری در دانشگاه بیرجند برپا خواهد بود.
مصطفی عباسی با اشاره به اینکه این ستاد از سال 91 تاکنون با همکاری حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در ترمینال بیرجند و مسجد دانشگاه تشکیل شده است، گفت: تعداد دانشجویانی که این ستاد همکاری می‌کنند حدود 25 نفر است.
وی افزود: تعدادی از اعضای ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بیرجند در ترمینال بیرجند حضور دارند و دانشجویانی را که برای ثبت‌نام دانشگاه به بیرجند می‌آیند را راهنمایی می‌کنند.
مسئول ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بیرجند افزود: همچنین برای دانشجویان جدیدالورود غذا و محل اسکان موقت در نظر کرفته شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.