کدخبر: ۳۳۹۹۱
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
چاپ

شخصی که به منظور فرار از پرداخت دستمزد خود را مامور معرفی کرده بود بازداشت شد

شخصی که به منظور فرار از پرداخت دستمزد خود را مامور معرفی کرده بود بازداشت شد

بیرجندرسا-رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کاراگاهان با به دست آوردن نشانی مخفی‌گاه مامور قلابی در یک عملیات اطلاعاتی پلیسی و با هماهنگی قضایی، محل اختفای فرد کلاهبردار را محاصره و او را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، پرویز عرب‌زاده اظهار داشت: فردی به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که فردی ناشناس برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه من مراجعه کرد و خودرو وی را تعمیر کردم اما هنگام پرداخت دستمزد، خود را مامور پلیس آگاهی معرفی کرد.

وی ادامه داد: فرد شاکی اظهار داشت وقتی او خود را مامور معرفی کرد و قصد تست کردن خودرو را داشت من هم اطمینان کردم و خودور را در اختیار او قرار دادم اما از او خبری نشد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، شاکی به اداره تشخیص هویت و چهره‌نگاری پلیس آگاهی هدایت و با چهره‌نگاری فرد فراری، عکس وی به تمامی یگان‌های تابعه ارسال شد.

عرب‌زاده خاطرنشان کرد: کارآگاهان با به دست آوردن نشانی مخفی‌گاه فرد کلاهبردار در یک عملیات اطلاعاتی پلیسی و با هماهنگی قضایی، محل اختفای فرد کلاهبردار را محاصره و او را دستگیر کردند.

وی افزود: طی بازجویی، متهم به جرم خود اعتراف و از اینکه خود را به عنوان مامور پلیس آگاهی معرفی کرده بود، اظهار پشیمانی کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه متهم 38 سال دارد و از افراد سابقه‌دار است، اضافه کرد: اگر فرد یا افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌‌اند، می‌توانند شکایت خود را به این پلیس تسلیم کنند.

عرب‌زاده به هم استانی‌ها توصیه کرد: هر کس خود را مامور یا پلیس تخصصی ناجا معرفی کرد حتما از او کارت معتبر عکس‌دار یا برگه ماموریت تقاضا کنند و صرفاً به معرفی زبانی اطمینان نکنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.