کدخبر: ۳۳۹٤۱
۲٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
چاپ

مسئول آبگرم لوت خوسف خبر داد

مراجعه 9 هزار نفر به آبگرم لوت خوسف

بیرجند رسا-مسئول آبگرم لوت خوسف گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 9 هزار و 155 نفر به این منطقه مراجعه کردند.

مراجعه 9 هزار نفر به آبگرم لوت خوسف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازفارس، داریوش خسروی اظهار داشت: آب مورد نیاز برای مسافران با استفاده از تانکر حمل می‎شود.

وی با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون 9 هزار و 155 نفر به آبگرم لوت خوسف مراجعه کرده‎اند، تصریح کرد: آب حمل شده برای مسافران آب شور بوده و هر 20 روز به این منطقه حمل می‎شود.

مسئول آبگرم لوت خوسف با بیان اینکه آب لوله‎کشی در این منطقه وجود دارد و قسمت ظرفشویی آب نمی‎آید، یادآور شد: سرویس‎های بهداشتی در این منطقه ساخته شده ولی درب آن بسته است.

خسروی از عدم وجود برق در این منطقه خبر داد و افزود: برق مورد نیاز از طریق موتور برق تامین می‎شود و از ساعت هفت تا 10 و نیم روشن است.

وی با بیان اینکه برق به این منطقه آمده است ولی تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است، گفت: میزان 50 کیلومتر از جاده‎های این منطقه خاکی و 20 کیلومتر آسفالت است.

مسئول آبگرم لوت خوسف از وجود 22 سوئیت در این منطقه خبر داد و افزود: از این تعداد هشت سوئیت دارای امکانات کامل و بقیه دارای فرش، سرویس بهداشتی و ظرفشویی است.

خسروی با بیان اینکه در این منطقه 34 اتاق داریم، خاطرنشان کرد: از این تعداد 24  اتاق داخل ساختمان اقامتی و 10 اتاق در آینده مغازه می‌شود.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.