کدخبر: ۳۳۹۳۵
۲٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
چاپ

رئیس کمیته امداد زیرکوه:

۱۱۸۹ طرح خوداشتغالی درشهرستان زیرکوه فعال است

بیرجند رسا-رئیس کمیته امداد شهرستان زیرکوه گفت: ۱۱۸۹ طرح خود اشتغالی در زمینه های مختلف خدماتی،کشاورزی، صنایع دستی، دام و طیور در این شهرستان فعال است.

۱۱۸۹ طرح خوداشتغالی درشهرستان زیرکوه فعال است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم،علی مظاهری در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان که باحضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد اظهارکرد: 360 طرح،کشاورزی 98 طرح، پرورش دام و طیور 404 طرح و صنایع دستی 327 طرح در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بازاریابی برای محصولات تولیدی و حمایت از مددجویان و توزیع محصولات با تولیدی و حمایت از مددجویان و توزیع محصولات با قیمت پایین تر به مردم دانست.

فرماندار شهرستان زیرکوه تقویت بخش خصوصی و تعاونی ها را از برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در حال حاضر 84 % اقتصادکشور در اختیار بخش دولتی است و تنها 13 درصد آن در بخش خصوصی و 3 درصد آن در اختیار تعاونی ها است.

خان زاده بیان کرد: با توجه به حمایت دولت یازدهم از بخش خصوصی و تعاونی ها باید اقتصاد کشور به سمت بخش خصوصی و تعاونی ها سوق داده شود. 

وی اظهار کرد: در همین  راستا از تمامی کسانی که طرح و ایده های اشتغال زایی در بخش های خصوصی و تعاونی دارند حمایت می کنیم.

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: در چند ماه آینده امکان واگذاری زمین در شهرک صنعتی برای احداث کارگاه های تولیدی و صنعتی امکانپذیر می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.