کدخبر: ۳۳۸۸۰
۲٤ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
چاپ

برگزاری نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان بیرجند

بیرجند رسا-دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس پایگاه های بسیج را پشتیبانی کنند .

برگزاری نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان بیرجند

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس پایگاه های بسیج را پشتیبانی کنند.

 صفرعلی اسماعیلی در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد : در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما جانانه در برابر مستکبرین دفاع کردند و ایثار، اخلاص و روحیه شهادت طلبی از نقاط مثبت ما در این جنگ نابرابر بوده است.

وی ادامه داد: در این دفاع مقدس ما روزانه صدها شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده ایم که با مرور رشادت های رزمندگان ما در سال 60 هشت سال دفاه مقدس به این نتیجه می رسیم که رزمندگان ما بعد از مدت کوتاهی از آغاز جنگ با رشادت های خود مواضع جنگ را تغییر داده اند.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس  زمانی که دشمن در برابر مقاومت نیروی های انقلابی ناتوان شده بود در دورن کشور شروع به برنامه ریزی کرده و قائله بنی صدر را در کشور راه اندازی کردند که این قائله در مقابل مردم قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: در قائله بنی صدر بیشترین شهدای شاخص تقدیم انقلاب شدند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس گرامیداشت افتخارات همه ملت ایران است، افزود: باید در این هفته تلاش شود که با همکاری همه دستگاه های اجرایی برنامه های مناسبی در سطح شهرستان بیرجند اجرا شود.

وی متذکر شد: دستگاه های اجرایی باید بر اساس ظرفیت های خود برنامه های شاخصی در سطح شهرستان بیرجند اجرا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند یادآور شد: در سال جاری رژه نیروی های مسلح توسط ارتش در سطح استان برگزار می شود که در این راستا در سطح استان برنامه های سراسری توسط همه ارگان ها اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در همه دستگاه های اجرایی استان پایگاه بسیج راه اندازی شده است، افزود: دستگاه های اجرایی می توانند در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس این پایگاه ها را پشتیبانی کنند.

گفتنی است برگزاری مراسم رژه نیروی های مسلح در سطح شهرستان بیرجند، برگزاری همایش پیاده روری، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارویی مزار شهداء،  تجلیل از رزمندگان، برگزاری مسابقات قرآن در خانه، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگاه عکس و ثبت نام از علاقمندان در مرزبانی کشور از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان بیرجند است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.