کدخبر: ۳۳٤٤۷
۰۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۱
چاپ

اظهار نظر اعضای شورای شهر درباره انتخاب رئیس جدید

رای مخفی‌ها برای آقای رئیس/ سنجیدن جو/ سکوت برخی شورایی‌ها/ تصمیم‌گیری در دقیقه ۹۰

بیرجندر سا-نودمین جلسه شورای شهر در حالی امروز برگزار شده است که در این جلسه قرار است در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات رئیس و هیات رئیس شورای شهر تهران تصمیمی‌گیری شود.

رای مخفی‌ها برای آقای رئیس/ سنجیدن جو/ سکوت برخی شورایی‌ها/ تصمیم‌گیری در دقیقه ۹۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیل بیرجندرسا نقل از فارس، دقایقی پیش نودمین جلسه شورای شهر تهران با حضور اکثریت اعضای شورای شهر برگزار شد.

نودمین جلسه شورای شهر درحالی  امروز برگزار شده است که در این جلسه قرار است در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات رئیس و هیات رئیس شورای شهر تهران تصمیمی‌گیری شود.

به گزارش فارس برخی از اعضای شورای  شهر با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری جلسه و همچنین رای خود به آقایان چمران و یا مسجد جامعی اظهار نظر کردند.

مرتضی طلایی گفت: برگزاری انتخابات رئیس شورای شهر تهران امروز در دستور کار قرار دارد و در این خصوص رای‌گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما به آقای مسجد جامعی و یا آقای چمران رای خواهید داد گفت رای من مخفی است.

طلایی ادامه داد: مواضع ما روشن است و مواضع ما ایستادگی در اصول‌گرایی مبنی بر راه، منش و خط امام و رهبری است.

مجتبی شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در خصوص زمان برگزاری انتخابات رئیس و هیات رئیسه شورای شهر گفت انتخابات امروز برگزار می‌شود و در این زمینه رای‌گیری می‌شود و رای بنده به آقای چمران است.

محسن پیرهادی نیز با اشاره به اینکه موضوع انتخابات رئیس و هیات ریئسه شورای شهر در دستور کار قرار دارد، گفت: البته در این زمینه رای گیری می‌شود که امروز انتخابات برگزار شود یا خیر.

وی افزود: رای من به آقای چمران است.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه به احتمال زیاد جلسه انتخاب رئیس و هیات رئیسه شورا امروز برگزار می‌شود، گفت: البته برای ما هیچ فرقی نمی‌کند که جلسه علنی یا غیر علنی باشد.

دبیر در پاسخ به این پرسش که رای شما به کدامین کاندیدای ریاست شوراست ،گفت: این موضوع بستگی به شرایط دارد.

رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران نیز در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه انتخاب رئیش شورا امروز برگزار می‌شود، گفت: اطلاعی ندارم و شما از آقای رئیس بپرسید.

محمدمهدی تندگویان دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه اطلاعی از زمان برگزاری جلسه انتخاب رئیس شورا ندارد، گفت: رای من به آقای مسجد جامعی است.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه انتخاب رئیس شورای شهر امروز برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: این جلسه باید با حضور رسانه‌ها در صحن شورا برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شما به چه کسی رای خواهید داد، گفت: رای من به آقای مسجد جامعی است.

به گزارش فارس احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به این پرسش که جلسه انتخاب رئیس شورا امروز برگزار می‌شود یا خیر، بیان داشت: این موضوع در دستور کار است اما در جلسه امروز رای‌گیری می‌شود که جلسه انتخاب رئیس شورا برگزار شود یا خیر.

وی افزود: البته احتمال دارد در این زمینه نیز به تفاهم برسیم و در واقع جلسه انتخاب رئیس برگزار شود.

رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه در ابتدا انتخاب رئیس و هیات رئیسه شورای شهر در دستور جلسه نبود، گفت: در ادامه اصلاحیه ‌ای به بند اول دستور جلسه اضافه شد و قرار شد رای‌گیری در این خصوص برگزار شود.

وی تصریح کرد:‌ تمامی جلسات شورای شهر حتی جلسات یکشنبه بدون حضور اصحاب رسانه به صورت علنی برگزار می‌شود.

الهه راستگو نیز در پاسخ به این پرسش  که شما به کدام کاندیدای ریاست شورا رای خواهید داد، تنها به سکوت بسنده کرد و پاسخی نداد.

حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفتة‌ام به چه کسی رای بدهم، گفت: همه چیز درست می‌شود.

ابوالفضل قناعتی دیگر عضو شورای شهر نیز در پاسخ به سوال مشابه از سایر اعضا این چنین گفت: 50 درصد از قضیه حل شده و 50 درصد از آن باقی مانده است.

وی تصریح کرد:‌برای ما هیچ تفاوتی ندارد که جلسه انتخاب رئیس شورا علنی باشد یا غیر علنی.

قناعتی در پاسخ به این پرسش که شما به چه کسی رای خواهید داد، گفت: رای من به آقای چمران است

اسماعیل دوستی نیز با بیان اینکه رای من به آقای مسجد جامعی است، گفت: برای این موضوع دلیل دارم چرا که عملکرد مسجد جامعی بد نبوده است.

دوستی ادامه داد با توجه به شرایط کشور و دولت به نظر می‌رسد باید به آقای مسجد جامعی رای بدهیم و بنده نیز از آقای قناعتی خواهش می‌کنم به آقای مسجد جامعی رای بدهد.

محسن سرخو در پاسخ به این سوال که جلسه انتخاب رئیس و هیات رئیسه شورا امروز برگزار می شود یا خیر، گفت: اطلاعی ندارم. وی در خصوص رای‌اش به کاندیدای ریاست شورا گفت: رای من به آقای مسجد جامعی است.

معصومه آباد رییس کمیته ایمنی و بحران شورای شهر تهران نیز با اشاره به این که رای من مخفی است، گفت: اما پیداست که به چه کسی رای خواهم داد(چمران).

احمد حکیمی‌پور نیز با اشاره به اینکه آقای چمران مرد بسیار محترمی است، گفت: ولی رای من برای ریاست شورا آقای مسجد جامعی است.

صابری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در خصوص رای‌اش به کاندیدهای ریاست شورا گفت: رای من به آقای مسجد جامعی است.

فاطمه دانشور نیز با تاکید بر اینکه اطلاعی از زمان برگزاری انتخابات رئیس و هیات رئیسه شورا ندارم، گفت: رای من به آقای مسجد جامعی است.

همچنین غلامرضا انصاری در خصوص رای گیری امروز گفت: رای من مسجد جامعی است.

رضازاده نیز در خصوص رای خود به کاندید شورای شهر گفت: من دقیقه 90 تصمیم گیری می‌کنم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.