کدخبر: ۳۳٤۰٦
۰۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۱
چاپ

فرمانده سپاه نهبندان خبر داد

تشکیل 11 کمیته برای برگزاری هفته دفاع مقدس در نهبندان

بیرجند رسا-فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از تشکیل 11 کمیته در بخش‌های مختلف در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 11 کمیته برای برگزاری هفته دفاع مقدس در نهبندان

به گزارش پایگاه خبری تحلیل بیرجندرسا نقل از فارس، محمودرضا بخشی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس با گرامیداشت پیشاپیش هفته دفاع مقدس و تبریک پیروزی مردم مظلوم غزه در برابر رژیم صهیونیستی گفت: مردم غزه با مقاومتی که از خود نشان دادند توانستند پس از 50 روز در برابر رژیم صهیونیستی پیروز شوند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در تمام معادلات دنیا حضور دارد و نقش ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ادامه داد: امروز ایران به عنوان یک الگو در جهان و دنیای اسلام قرار دارد و کشورها از آن الگو‌برداری می‌کنند.

بخشی با اشاره به اهمیت باشکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس اضافه کرد: هر چه برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس باشکوه‌تر برگزار شود سبب می‌گردد که دستاوردها و پیروزی‌هایی که در آن دوران به دست آورده‌ایم بهتر به نسل بعد منتقل شود.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط 11 کمیته در بخش‌های مختلف در شهرستان نهبندان تشکیل و وظایف هر کمیته نیز مشخص شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ادامه داد: برگزاری رژه 31 شهریورماه، سرکشی از خانواده شهدا، غباررویی مزار شهدا، برگزاری مراسم قرائت دعا به صورت محوری در این شهرستان، همایش‌های بصیرتی، ویزیت رایگان، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی سطح شهر، فضا‌سازی ورودی ادارات این شهرستان و فراخوان حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌هایی بوده که برای این هفته در شهرستان نهبندان در نظر گرفته شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها ادارات این شهرستان می‌توانند برنامه‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ یازدهم شهریورماه به دبیرخانه برگزاری هفته دفاع مقدس نهبندان ارسال کنند.

فرماندار نهبندان نیز در این جلسه گفت: گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و ترویج فرهنگ بسیجی، دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهداست و هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند، وطن دوستی، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش و زنده نگهداشتن ارزش‌های شهید و شهادت است.

حسین حاجی‌بگلو افزود: آنچه که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در مقابل تهاجم همه‌جانبه استکبار جهانی به سرکردگی صدام به پیروزی رساند و ما را در جهان به‌ عنوان نخستین کشور مسلمان در مقابله با مستکبران و جهان‌خواران خبرساز کرد، فرماندهی امام راحل بود.

فرماندار نهبندان ایمان به خدا و جهان آخرت، رهبری امام راحل و اعتقاد و ولایی ‌بودن ملت و رزمندگان را از مهم‌ترین دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی برشمرد و تصریح کرد: دفاع مقدس نخستین امتحان ملت ایران در مقابله با جهان استکبار بود و شهیدان و ایثارگران شخصیت انسانی و اسلامی خود را با جنگیدن تا سر حد جان و رسیدن به درجه رفیع شهادت در این امتحان بزرگ ثابت کردند.

حاجی‌بگلو خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید با فضاسازی مناسب محیط پیرامونی، ایجاد بستر مناسب برای اقدامات فرهنگی و تعامل و همکاری خود با ستاد هفته دفاع مقدس این شهرستان در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.