کدخبر: ۳۳۳۹۱
۰۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
چاپ

پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت/

راهپیمایی نمازگزاران جمعه در بیرجند به مناسبت پیروزی مردم غزه + تصاویر

راهپیمایی نمازگزاران جمعه در بیرجند به مناسبت پیروزی مردم غزه + تصاویر

بیرجندرسا-مردم مومن و نمازگزاران جمعه در بیرجند به شکرانه مقاومت مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی، امروز پس از اقامه نماز جمعه، شادی خود را نسبت به این پیروزی عزتمندانه به رخ اسرائیل و اربابش امریکای جهانخوار کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، نمازگزاران جمعه به شکرانه مقاومت مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی، امروز در راهپیمایی به مناسبت پیروزی مردم غزه، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، شعار رهبر ما مرگ بر اسرائیل، سفارش امام است مرگ بر اسرائیل، ‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهم - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، آمادگی خود را نسبت به حمایت از مقاومت مردم غزه نشان دادند.

در این راهپیمایی معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده  سپاه انصار الرضا (ع) وفرمانده  نیروی انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

گردان بیت المقدس بیرجند به شکرانه پیروزی مردم غزه راهپیمایی کردند

گردان‌های بیت‌المقدس بسیج شهرستان  بیرجند به شکرانه مقاومت مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی، امروزبا حضور در نماز جمعه و رژه حماسی- رزمی خود آمادگی خود را برای ادامه مقاومت عزتمندانه رزمندگان فلسطین اعلام کردند.
،هم زمان با سراسر کشور گردان بیت المقدس بیرجند لحظاتی پیش با حضور در نمازجمعه و راهپیمایی از مردم مظلوم غزه دفاع کردند.

این گردان ها با هدف نمایش قدرت، توان رزمی، صلابت و آمادگی خود در دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم غزه به صحنه آمدند.

آنان  با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا برسرما، خامنه ای رهبر ما است، حسین حسین شعارما است، شهادت افتخار ما است، هیهات منا الذله، فریاد ملت ما مرگ براسرائیل، ندای خون شهدا مرگ برانگلیس" انزجار خود را از رژیم صهیونیسم اعلام کردند.

 

 

 

انتهای پیام/ ب

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.