کدخبر: ۳۳۳۸٤
۰۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۵
چاپ

حجت الاسلام رضایی بیرجندی:

منویات رهبری باید سرلوحه کار دولتمردان در کشور قرار گیرد

منویات رهبری باید سرلوحه کار دولتمردان در کشور قرار گیرد

بیرجندرسا- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمین بودند.

به گزارش خبرنگار پایگه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام علی رضایی بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند، به هفتم شهریور ماه سالروز انفجار تروریستی در حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهارداشت: منافقان همیشه درصدد ضربه زدن و خدشه دار کردن اسلام و مسلمانان بودند.

وی به هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت شهیدرجایی و شهید باهنر اشاره کرد و گفت: این دو شهید الگو و شاخص دولتمردان هستند.

وی با تاکید بر جایگاه این دو شهید بزرگوار در انقلاب، بیان کرد: در این راستا باید تلاش کرد ارزشها، آرمان و ایده های این دو شهید در جامعه تحقق یابد.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی همچنین با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در انقلاب اسلامی یک نعمت است، افزود: دولتمردان کشور باید از منویات مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی ادامه داد: منویات رهبری باید سرلوحه کار دولتمردان در کشور قرار گیرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به دهه کرامت گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) بانوی بزرگی در اسلام بوده و روز میلاد این حضرت برای گرامیداشت مقام دختر است و دختران هدیه های الهی هستند.

وی همچنین به پیروزی غزه اشاره کرد و افزود: مسلمانان در فلسطین توانستند با تکیه بر ولایت، اسلام و مقاومت بر رژیم غاصب اسرائیل به پیروزی برسند.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی 10 شهریور روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر مناسبت های هفته جاری دانست و بیان داشت: براساس منویات رهبری بقاع متبرکه مراکز عظیم فرهنگی بوده و باید از این فضاها برای نشر ارزش های اسلامی استفاده کرد.

امام جمعه بیرجند به 13 شهریور روز تعاون اشاره کرد و یادآور شد: تعاونی تأثیر بسزایی در اشتغال و اقتصاد جامعه داشته و باید تقویت شوند.

 
 
 
نظرات

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.