کدخبر: ۳۳۳۵۹
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
چاپ

مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی خبر داد

در هفته دولت 15 پروژه آبرسانی روستایی اجرا می شد

در هفته دولت 15 پروژه آبرسانی روستایی اجرا می شد

بیرجند رسا-مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت 15 پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار 43 میلیارد و 63 میلیون ریال در استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از فارس، علی‎اکبر بسکابادی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‎های قابل افتتاح آب و فاضلاب روستایی در روستای گلبرگان بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 15 پروژه آبرسانی روستایی در خراسان جنوبی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه‎ها شامل توسعه، اجرا، اصلاح و بازسازی است، تصریح کرد: مجتمع‎‏های آبرسانی مزداب آسو و زینی رکات بیرجند با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 600 میلیون ریال و بهره‎‏مندی بالغ بر 52 خانوار به بهره‏‎برداری رسیده است.

هزینه‎کرد 4 میلیارد ریالی مجتمع‏‎‏های آبرسانی فردوس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این هفته مجتمع‎های آبرسانی کجه و فتح‏‎آباد فردوس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره‎برداری رسیده است، یادآور شد: تعداد 381 خانوار از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

بسکابادی آبرسانی به روستای زول، نصب آب شیرین‎کن در روستای محمدآباد علم و اصلاح و بازسازی 13 هزار و 500 متر خطوط آبرسانی در سطح روستاهای قاینات را از دیگر پروژه‎های این هفته دانست و ادامه داد: برای اجرای این پروژه 7 میلیارد و 530 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی فاز دو سرچاه شور و آبرسانی روستای بیشه شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 478 میلیون ریال افتتاح شده است، گفت: تعداد 59 خانوار با اجرای این طرح از آب شرب برخوردار شدند.

تجهیز چاه شماره 6 مجتمع شهید رجایی زیرکوه

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی آبرسانی به روستاهای سلم‎آباد، جیک و اسفزار را از دیگر طرح‎های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح 343 خانوار روستایی از آب شرب برخوردار شدند.

بسکابادی اضافه کرد: برای آبرسانی به این روستاها بالغ بر 7 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه حفر و تجهیز چاه شماره شش مجتمع شهید رجایی، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال در سطح 11 روستای زیرکوه انجام شده است، تصریح کرد: برای اجرای آن 4 میلیارد و 905 میلیون ریال هزینه شده و 11 هزار و 614 خانوار روستایی از آب شرب برخوردار شدند.

برخورداری بیش از 20 هزار خانوار روستایی از آب شرب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع 20 هزار و 935 خانوار روستایی استان در هفته دولت امسال از نعمت آب برخوردار شدند، یادآور شد: پروژه‎های آب و فاضلاب روستایی در 31 روستای استان اجرا شده است.

بسکابادی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‎ها بالغ بر 43 میلیارد و 63 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.