کدخبر: ۳۳۳۵۸
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱٤
چاپ

همزمان با پنجمین روز هفته دولت

شیر آب شرب در روستاهای گلبرگان و سرحد بیرجند باز شد

شیر آب شرب در روستاهای گلبرگان و سرحد بیرجند باز شد

بیرجند رسا-مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند گفت: همزمان با پنجمین روز هفته دولت روستاهای گلبرگان و سرحد بیرجند آبرسانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از فارس،  حسن‎رضا بهدانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‎های قابل افتتاح آب و فاضلاب روستایی در روستای گلبرگان بیرجند اظهار داشت: روستای گلبرگان امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت آبرسانی شد.

وی با بیان اینکه برای آبرسانی به این روستا 2 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: تعداد 22 خانوار در این روستا از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

احداث 15 باب حوضچه شیرآلات در گلبرگان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند سال آغاز به فعالیت این طرح را سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: برای آبرسانی به روستای گلبرگان 5 هزار و 800 متر لوله‎گذاری خط انتقال و شبکه توزیع انجام شده است.

بهدانی با بیان اینکه برای آبرسانی به این روستا یک مخزن 60 متر مکعبی احداث شده است، ادامه داد: همچنین 15 باب حوضچه شیرآلات نیز در این راستا احداث شده است.

وی از حصارکشی به طول 107 متر برای آبرسانی به این روستا خبر داد و گفت: همچنین 431 متر مربع محوطه‎سازی نیز انجام شده است.

هزینه‎کرد 5 میلیارد ریالی آبرسانی به سرحد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند از آبرسانی به روستای سرحد در پنجمین روز از هفته دولت خبر داد و افزود: این روستا از مجتمع آبرسانی مزداب و آسو آبرسانی شده است.

بهدانی با بیان اینکه برای آبرسانی به سرحد 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: با اجرای این طرح 30 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

وی سال آغاز این پروژه را سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: میزان 9 هزار و 300 متر لوله‎گذاری خط انتقال و شبکه توزیع در این روستا انجام شده است.

احداث مخزن ذخیره 360 متر مکعبی در سرحد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند از احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و موتورخانه و یک باب مخزن ذخیره 360 متر مکعبی خبر داد و تصریح کرد: همچنین 192 متر حصارکشی نیز در این روستا انجام شده است.

بهدانی با بیان اینکه برای آبرسانی به این روستا یک‎هزار و 300 متر مربع محوطه‎سازی انجام شده است، ادامه داد: تعداد 16 باب حوضچه شیرآلات نیز در این روستا انجام شده است.

وی از ایجاد 400 متر خط برق برای آبرسانی به این روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: یک مورد پست برق نیز در این روستا انجام شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.