کدخبر: ۳۳۳۵۷
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱٤
چاپ

فرماندار بیرجند مطرح کرد

ساخت حسینیه گلبرگان بیرجند نیازمند کمک دستگاه‎های اجرایی

ساخت حسینیه گلبرگان بیرجند نیازمند کمک دستگاه‎های اجرایی

بیرجند رسا-فرماندار بیرجند گفت: برای ساخت حسینیه روستای گلبرگان بیرجند اداره اوقاف و امور خیریه و شورای بخش مرکزی بیرجند کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از فارس، علی‎اکبر تناکی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‎های قابل افتتاح آب و فاضلاب روستایی در روستای گلبرگان بیرجند اظهار داشت: آب و فاضلاب روستایی با تلاش خود آب را به این روستا رسانده است.

وی با بیان اینکه با تلاش خود این روستا را به روستایی زیباتر تبدیل می‎کنیم، تصریح کرد: قرار شد وام بهسازی مسکن به اهالی این روستا داده شود ولی تعداد اندکی مراجعه کرده‎اند.

فرماندار بیرجند یادآور شد: این روستا به سبب قرار گرفتن در میان دره از آب و هوای خوبی برخوردار است.

تناکی با بیان اینکه امروز حقوق بشر و حقوق زن و مرد رعایت نمی‎شود، ادامه داد: در غزه 2 هزار و 300 نفر به خاک و خون کشیده می‌شوند ولی کسی دم نمی‎زند.

وی با بیان اینکه هر کس امید به آمریکا داشته باشد منافق است، گفت: این مزدوران از شما راضی نمی‎شوند مگر نوکر آنها شوید.

فرماندار بیرجند با اشاره به ساختمان حسینیه روستای گلبرگان افزود: کارهای اجرایی و ساخت و ساز این حسینیه را تاکنون خود مردم انجام داده‎اند و برای ادامه و اتمام بقیه آن شورای بخش مرکزی و اداره و اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز می‎توانند کمک کنند تا در عاشورای سال آینده سرپوشیده شود.

رئیس شورای روستای گلبرگان با اشاره به مشکلات این روستا اضافه کرد: قنات این روستا دارای مشکل است که در صورت عدم رسیدگی زحمات انجام شده تاکنون برای مردم روستا فایده‎ای ندارد.

صادق حاجی‌پور نبود حسینیه را دومین مشکل اهالی این روستا عنوان و خاطرنشان کرد: این حسینیه 15 سال است که در حال ساخت است ولی تاکنون پیشرفت خاصی نداشته و مسئولان باید در این زمینه به ما کمک کنند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.